۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در آستارا آزاد شدند

رضایی‌پور گفت: در سال جاری ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد با کمک ۱۰۱ میلیون تومانی خیرین و انجمن حمایت از زندانیان در آستارا آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عنایت رضایی‌پور» امروز(سه‌شنبه، ۲۴ اسفند) در جلسه انجمن حمایت از زندانیان که در محل زندان برگزار شد، اظهارکرد: کاهش جمعیت کیفری در برنامه‌ها و اولویت‌های انجمن باشد.

 

فرماندار بندر آستارا به نقش انجمن زندانیان در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: اگر اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم جامعه نیز متحمل هزینه‌های آسیب‌های اجتماعی نمی‌شود.

 

وی بر ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی زندانیان و خانواده‌های آنان تاکید کرد و گفت: همگرایی دستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت انجمن حمایت از زندانیان به عنوان یک سازمان مردم نهاد در فعالیت‌های اجتماعی امری ضروری است.

 

رضایی‌پور تصریح‌کرد: باید تلاش شود تا انجمن حمایت از زندانیان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود به سوی ایجاد فرصت‌های درآمدی و اشتغال پایدار به سود مدد جویان تحت‌پوشش برود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان‌اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده است خاطرنشان‌کرد: این تعداد زندانی با کمک ۱۰۱ میلیون تومانی خیرین و انجمن حمایت از زندانیان انجام شده است.

 

وی تصریح‌کرد: همچنین در سال جاری ۱۴۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند شهرستان آستارا توزیع شده است.

 

رضایی‌پور گفت: خیرین در سال جاری ۷۵ میلیون تومان به انجمن حمایت از زندانیان در رابطه با رفع مسائل و مشکلات و آزادی زندانیان کمک کردند.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه با رای اکثریت اعضاء، نرگس فلاح مجددا برای ۴ سال به عنوان مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بندر آستارا انتخاب شد.

کد خبر 1158232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha