اجرای پویش " به عشق مهدی، هوادارتم" در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کمک های انسان دوستانه در کل کشور بیشتر شده و امسال برای ایام شعبانیه این طور برنامه ریزی شد که این کمک ها به نام و عشق حضرت مهدی(عج) انجام بشود؛ و هم اکنون این پویش در سراسر کشور در حال اجرا است.

«حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربیک» مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه نیمه شعبان نزدیک به پایان سال است و امکان اینکه هم استانی های عزیز قصد سفر داشته باشند وجود دارد لذا ستاد شعبانیه برنامه های خود را زودتر آغاز کرده است.

 

باقربیک با بیان اینکه برنامه های زیادی به مناسبت نیمه شعبان از سوی ستاد شعبانیه و با همکاری تبلیغات اسلامی برای یک روز در شهرستان خاش، یک روز در ایرانشهر و سه روز در زاهدان تدارک دیده شده گفت: در مساجد کل استان که به نام امام عصر(عج) هستند نیز برنامه های خوبی در شب و روز میلاد حضرت برگزار خواهد شد.

 

وی در خصوص نحوه عملکرد ایستگاه های صلواتی بیان داشت: ما به همه هیئات و گروه های جهادی اعلام کردیم که باید به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و سپس اگر پرونده، شناسنامه و سابقه ای داشته باشند ما آنها را به فرمانداری معرفی کرده و از آنجا مجوز می گیرند بنابراین از نظر ما فعالیت بقیه هیئات غیرقانونی می باشد.

 

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مورد پویش " به عشق مهدی، هوادارتم" تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا، کمک های انسان دوستانه در کل کشور بیشتر شده و امسال برای ایام شعبانیه این طور برنامه ریزی شد که این کمک ها به نام و عشق حضرت مهدی(عج) انجام بشود؛ و هم اکنون این پویش در سراسر کشور در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به برگزاری جلساتی توسط این مجموعه بین علمای شیعه و سنی در چند روز اخیر، اظهار کرد:  اعتقاد به منجی نه تنها منحصر به شیعه نیست بلکه اهل سنت و حتی همه ادیان آسمانی با اختلافاتی در دیدگاه، به وجود و ظهور منجی اعتقاد دارند.

 

باقربیک افزود: در خصوص بحث تقریب مذاهب امسال برنامه های مفصلی مانند نشست های علما شیعه و سنی و افطاری وحدت و مقاومت در ماه مبارک رمضان توسط همکاران ما در معاونت فرهنگی و ادیان و مذاهب برگزار شد و برای سال آینده نیز خواهیم داشت.

 

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان پیرامون برنامه های ستاد پاسداشت اولین قیام گفت: تئاتری تدارک دیده شده که در حال اتمام است و ماه مبارک رمضان در حوزه سیستان، اکران عمومی خواهد شد و سخنرانی ها و برنامه های ترویجی مفصلی نیز امسال در زاهدان، سیستان و منطقه بلوچستان خواهیم داشت.

کد خبر 1158267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha