توانمندسازی و ارتقای وضعیت زنان سرپرست خانوار از برنامه‌های دولت است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: حمایت همه‌جانبه برای توانمندسازی و ارتقای وضعیت زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و خودسرپرست از برنامه‌های دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در آیین افتتاح نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران قرچک گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، بانوان ایران در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و همپای مردان در حوزه‌های اقتصاد، سیاست، مسائل فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های چشمگیری دارند.

وی افزود: ایجاد زمینه اشتغال بانوان و توانمندسازی آنان از اولویت‌های مهم در حوزه زنان و به ویژه زنان سرپرست خانوار است.

فاتحی نژاد توانمندی های بانوان شهرستان قرچک را بی شمار دانست و تصریح کرد: نمایشگاه بانوان کارآفرین قرچک نیز تنها گوشه‌ای از توانمندی این قشر عظیم در کشور است که توانسته‌اند علاوه بر کسب درآمد، برای سایر بانوان نیز شغل ایجاد کنند که توسعه این فعالیت به حمایت مسئولان نیاز دارد.

فرماندار قرچک در پایان گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به عنوان فرصتی برای عرضه توانمندی و ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف تولیدی، اشتغال و درآمدزایی اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین همه ادارات، فعالان اجتماعی و ... برای برگزاری چنین رویدادی باید همکاری کنند.

کد خبر 1158279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha