مصدومیت ۹۶ نفر در حوادث چهارشنبه سوری در قزوین

سلطانی گفت: ۹۶ نفر در استان قزوین و در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سهیل سلطانی» در خصوص تعداد مصدومان حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در استان قزوین بیان کرد: تا ساعت 23 شب گذشته 96 نفر شامل 86 نفر مرد و 10 نفر زن دچار مصدومیت شدند که نوع مصدومیت ها مواردی نظیر 2 مورد  قطع عضو، 79 مورد سوختگی، 2 مورد شکستگی، هشت مورد بریدگی و خراشیدگی بود.

 

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان قزوین ادامه داد: بیشترین آسیب های جسمی در حوادث چهارشنبه سوری با 37 مورد مصدومیت در ناحیه چشم بود به طوری که متأسفانه آقایی 49 ساله در حادثه غیرمترقبه در اقبالیه به علت شدت جراحات به شبکیه چشم از مرکز ولایت به بیمارستان فوق تخصصی چشم فارابی ارجاع شد.

 

وی عنوان کرد:  از مجموع کسانی که دچار آسیب جسمی شدند، 13 نفر عابر و تماشاگر و 83 نفر استفاده کننده مواد محترقه بودند.

 

سلطانی اعلام کرد: در مأموریت های اورژانس، 29 نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شده و بستری شدند، 61 نفر برای درمان سرپایی به بیمارستان و چهار نفر برای درمان سرپایی به درمانگاه منتقل شدند و 2 نفر هم در محل درمان شدند.

 

وی توضیح داد: از 96 نفر مصدومان حوادث مربوط به چهارشنبه سوری در استان قزوین بیشترین مصدومان در رده سنی 10 تا 19 سال قرار دارند به طوری که 15 نفر کمتر از 10 سال سن داشتند، 52 نفر 10 تا 19 سال، 15 نفر 20 تا 30 سال و 14 نفر هم بالای 30 سال بودند.

 

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان قزوین یادآور شد: بیشترین مصدومان حوادث شب گذشته هم مربوط به شهر قزوین است به طوری که آمار مصدومان شامل 36 نفر قزوین، 23 نفر البرز، 22 نفر تاکستان، 6 نفر بوئین زهرا، پنج نفر آوج و چهار نفر آبیک بودند.

 

کد خبر 1158294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha