خلوت و تضرع در محضر حضرت مهدی(عج) یکی از توصیه های آیت الله علوی گرگانی بود

شریعتی با اشاره به اهمیت بهره مندی از محضر علمای دینی گفت: خلوت و تضرع در محضر حضرت مهدی(عج) یکی از توصیه های آیت الله علوی گرگانی بود.

« علی شریعتی» با عرض تسلیت به مناسبت رحلت درگذشت عالم عالیقدر حضرت آیت الله علوی گرگانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بنده نماینده آیت الله علوی گرگانی در مباحث فرهنگی و اجتماعی در کرج بودم و مسائل و مشکلاتی که مردم در موضوع های مختلف داشتند محضر ایشان مطرح می کردم و دستوراتی می دادند برای رساندن وجوهات به نیازمندان. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی افزود: حضرت آیت الله علوی گرگانی در طول سال ۲ مرتبه مسافرت می رفتند که نخستین آن مشهد مقدس بود و دومین نیز زادگاهشان در گرگان. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از محضر علمای دینی اظهار کرد: پیش از جریان کرونا، مکرر به محضر ایشان می رسیدیم و در این دیدارها گاهی نیروهای کانون های فرهنگی هنری مسجد را همراه خود می کردم و از وجود مبارک و پر از برکت آیت الله علوی گرگانی استفاده می کردیم. 

 

ملاقات های مردمی آیت الله علوی گرگانی ویژه بود

 

شریعتی اظهار کرد: ملاقات های مردمی آیت الله علوی گرگانی بسیار ویژه بود و همواره ایشان با محبت و خلوص نیت با مردم رفتار می کردند. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی در پایان خاطرنشان کرد: مرجع عالی قدر دینی حضرت آیت الله علوی گرگانی همواره نسبت به احترام به پدر و مادر، ولایت پذیری و التزام به ولایت فقیه تأکید داشتند. 

 

 

 

 

کد خبر 1158365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha