استقرار ۴۵۰۰زائر مازندرانی از در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک

صادقی به استقبال مازندرانی ها برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و گفت: بعد از دوسال وقفه در برگزاری اردوهای راهیان نور خوشبختانه تاکنون ۴۵۰۰نفر از مردم شریف استان با حضور در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، «روح الله صادقی» با بیان اینکه بعد از دو سال  وقفه به دلیل شیوع کرونا به لطف الهی امسال اردوی راهیان نور در حال برگزاری است، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم امسال با استقبال خوبی مواجه شدیم .

 

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک از سپاه کربلا استان مازندران افزود: از اول اسفندماه بهمراه سایر همکاران برای آماده سازی این اردوگاه وارد اندیمشک شدیم که پس از آماده سازی زیرساخت ها و تجهیز و امکانات، از ۱۵ اسفندماه که زمان اعزام زائرین شهدا بود تا به امروز میزبان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ زائر شهدا بودیم که در این اردوگاه حضور پیدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه اسکان یک شب زائرین در این اردوگاه از جمله خدمات است، تصریح کرد: زائرین پس از ورود به اندیمشک وارد این اردوگاه شده  و اسکان شبانه صورت می گیرد و صبح فردا پس از صرف صبحانه برای بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین و  هفت تپه راهی اردوگاه شهید مدافع حرم محمد بلباسی در خرمشهر می شوند.البته لازم به ذکر است که پس از ورود زائرین به اندیمشک و دزفول از پارک موزه دفاع مقدس هم بازدید می کنند.

 

صادقی به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت زائرین شهدا اشاره و بیان کرد: در مسئله  بهداشتی و خدمات درمانی نیز، یک تیم بهداری سپاه هم در این اردوگاه مستقر است و خدمات درمانی به زائرین میدهد.

 

وی گفت: دراین اردوگاه ۶۰ خادم شهدا، مستقر هستند که برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، شب خاطره، برنامه های دعا ونیایش برگزار می شود و همچنین یک راوی  هم در اردوگاه مستقر است.

 

صادقی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت محدود اردوگاه و شرایط کرونایی، پذیرای کاروان راهیان نور استان های دیگر نیستیم اما اگر به صورت خودروهای شخصی از استان های دیگر باشند به صورت محدود پذیرای آنها هستیم.

 

کد خبر 1158434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha