کانون‌های مساجد باید به لحاظ تجهیز امکانات موردتوجه قرار گیرند

قلوزی، گفت : باید کانون‌های فرهنگی و هنری به لحاظ تجهیز امکانات و اختصاص بودجه لازم موردتوجه قرار گیرند که به‌طورقطع نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌ها خواهد داشت.

یوسف قلوزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قابلیت‌های بسیار زیادی در مساجد دارد که توسعه فرهنگی و اسلامی و تربیت اسلامی در بین اقشار جامعه و جذب اکثریت مردم به سمت مساجد را در خود دارد .

 

 

مدیر کانون منتظران ولی عصر (عج) کرمانشاه افزود: ما در کانون‌های مساجد پیگیری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری هستیم تا بتوانیم به نوعی جوانان را جذب و کارکردهای مساجد را احیا کنیم  .

 

 

وی با اشاره  به اینکه مهمترین و با ارزش ترین کار در مسجد دعوت و سوق دادن جوانان به مسجد است خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اقداماتی که انجام می دهند موجب جذب کودکان و نوجوانان به مسجد می شوند.

 

 

قلوزی تصریح کرد:  برگزاری کلاس قرآن و احکام ، برپایی سفره های نذری ، توزیع کمک های مومنانه، برگزاری مراسمات مذهبی، اعیاد و شهادت ها و ولادت ها، غبار روبی مسجد، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کلاس روانخوانی قرآن،برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در کانون از مهمترین برنامه شاخص کانون مساجد است.

 

 

مدیر کانون منتظران ولی عصر (عج) کرمانشاه اظهار کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مسجد يكي از مهمترين كاركردهاي كانون‌هاي مساجد است، و شناسايي استعدادها و شكوفايي آن از قابليت‌هاي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است.

 

 

وی در پایان با اشاره به سومین رویداد فهما گفت: خوشبختانه عملکرد خوبی در این رویداد داشتیم و جوانان کانون با اشتیاق و جدیت برنامه های کانون را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند.

کد خبر 1158485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha