جزیره هرمز  آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

دومین جلسه ستاد خدمات سفر بخش هرمز به ریاست محمدزرنگاری بخشداری هرمز و با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر هرمز و مدیران ادارات و نهادها، فرماندهان انتظامی، دریابانی در محل سالن اجتماعات بخشداری هرمز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جزیره هرمز، در ابتدای این جلسه هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و در ادامه بخشدار هرمز  گفت:  با توجه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران نوروزی همه مدیران و نهادهای خدمات رسان از تاریخ ۲۵ اسفندماه الی ۱۴فروردین ۱۴۰۱بصورت آماده باش در جزیره هرمز حضور داشته باشد.

 

« محمد زرنگاری »، بخشدار هرمز در این نشست با بیان اینکه برقراری امنیت و آسایش کامل همه مسافران و میهمان نوروزی از اولویت ارائه خدمات ستاد است گفت: تامین آب شرب، تامین روشنایی، نظافت و پاگیزگی محیط، پاک سازی و نظافت سرویس های بهداشتی، تامین سطل های زباله و مشخص کردن مکانی برای نماز خانه را از ضروریات مهم برای ارائه خدمات به مسافران برشمرد.

 

وی با بیان اینکه تعداد ۳ مدرسه با ۱۸کلاس درس برای اسکان میهمان نوروزی و فرهنگیان در نظر گرفته شده است افزود: پارک های ساحلی، شهید موسی آزموده، دولت و شهدای جزیره  هرمز بعنوان اماکن اسکان گردشگران در نظر گرفته شده است.

 

بخشدار و رئیس ستاد خدمات سفر بخش هرمز اضافه کرد: شیفت بندی و برنامه ریزی لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب و آسان برای مسافران و مردم در ایام تعطیلات نوروزی شامل نانوایی ها، سوپر مارکت ها، تعمیرگاهها،فروشگاههای مواد غذایی، داروخانه، مرکز درمانی، خودپرداز های بانک، مساجد و اماکن مذهبی و توریستی و دیگر صنوف و واحدها صورت گرفته است.

 

زرنگاری یادآور شد: به منظور پیش بینی و اتخاذ تدابیر اضطراری در مواقع بحرانی همه سالن های ورزشی در جزیره هرمز برای اسکان و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی درنظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1158494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha