نقد منصفانه در ارتقا دستگاه‌ها اثرگذار است

اکبری مقدم نقد منصفانه را در ارتقاء دستگاه‌ها اثرگذار دانست و گفت: استان گیلان رسانه های نقادی دارد که هیچ گاه خانواده ها را مورد هجمه قرار نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «علی اوسط اکبری مقدم » امروز (چهارشنبه، 25 اسفند) در نشست خبری با رسانه‌ها و مطبوعات گیلان تصریح کرد: رسانه‌ها در بالا بردن اطلاعات علمی، فرهنگی، اعتلای منزلت اجتماعی و در بیداری جامعه تاسیر بسزایی دارند.

 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی نقد منصفانه را در ارتقاء دستگاه‌ها اثر گذار دانست و اظهار داشت: استان گیلان رسانه های نقادی دارد که هیچ گاه خانواده ها را مورد هجمه قرار نمی دهند.

 

وی تاکید کرد: امروز در جامعه دو نوع ابزار رسانه ای یکی معاند که به شکل های مختلف در تلاش برای تخریب جامعه است و دیگری رسانه هایی که در راستای اعتلای رفاه اجتماعی کار می کنند وجود دارد. پرداختن به عملکرد یک رسانه به صورت منصفانه می تواند در اعتلای آن دستگاه موثر واقع شود و به مدیر کمک کند.

 

اکبیر مقدم اصحاب رسانه را بازوی راست مدیران اعلام کرد و یادآور شد: هنگامی که نقدی از مدیری می شود این به معنای آگاهی و بیداری جامعه است.

 

*تکمیل پروژه رشت- کاسپین به 800 میلیارد تومان نیاز دارد

اکبری مقدم با اشاره به پروژه راه آهن رشت - کاسپین اظهارکرد: راه آهن رشت – کاسپین پروژه ای ملی است که وزارت راه و شهرسازی و شرکت توسعه متولی آن هستند. این پروژه ابتدا برای بندر کاسپین تعریف نشده بود بلکه راه آهن رشت به انزلی بود که به دلیل مشکلات زیست محیطی این پروژه، مدیریت وقت منطقه آزاد پیشنهاد کرد راه آهن را به بندر کاسپین متصل شود و برای آزاد سازی منطقه ۴۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که از آن مبلغ ۳۵ میلیارد تومان پرداخته شده است.‌

 

وی اظهار داشت: اگر راه آهن رشت کاسپین پیشرفتی ندارد، وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد و حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایان آن نیاز است. زیرسازی درون منطقه آزاد تا اسکله رو- رو بندر کاسپین انجام شده و طی ماههایی در این سمت فعالیت می کنم، در منطقه آزاد  با حذف سه پل مسیر زیر سازی انجام و تحویل شرکت ساخت و توسعه شد.

 

اکبری مقدم به انعقاد قرار داد ساخت سینی دوار راه آهن در ۲ ماه قبل اشاره کرد و متذکر شد: این پروژ با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت اتصال بندر به ریل سراسری به بهره برداری خواهد رسید. عرصه ۳۷ هکتاری این شهرک خریداری شده است و به علت اینکه بخشی از این عرصه در شهرستان خمام واقع شده این پروژه پیشرفتی ندارد.

 

وی با بیان اینکه در طرح آمایش سرزمینی این زمین در محدوده شهرستان انزلی قرار دارد خاطرنشان ساخت: در تقسیمات کشوری بخشی از آن در شهرستان خمام قرار گرفته و این مشکل موجب شده قرارداد پیمانکار روی زمین بماند.

کد خبر 1158520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha