ویژه برنامه های رادیو قرآن به مناسبت نیمه شعبان

شبكه رادیویی قرآن به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام زمان (عج) و نیمه شعبان ویژه برنامه هایی را تدارك دیده است كه تقدیم مخاطبان خود می كند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «عاشقان ظهور» عنوان ویژه برنامه گروه آموزش رادیو قرآن است كه از ۲۵ اسفند ماه مصادف با شب ولادت حضرت قائم (عج) به مدت ۴ شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می شود.


این برنامه رادیویی با همكاری آستان مقدس حضرت صالح بن موسی الكاظم (ع) به صورت زنده از استیجی در ورودی صحن مقدس ایشان تقدیم مخاطبان می شود.

 


عاشقان ظهور شامل آیتم های متنوعی از قبیل سخنرانی، مداحی ، ارتباط با حرم امام رضا (ع) و جمكران و گزارش می باشد كه به تهیه كنندگی نورالدین سجادی، گویندگی حمید غلامی و سخنرانی حجت الاسلام بی آزار شیرازی از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه هر شب با اهدای ۱۲ هدیه ساعت ۲۱:۰۰ به روی آنتن می رود .



باران امید دیگر برنامه شبكه رادیویی قرآن است كه به تهیه كنندگی محبوبه كلانتر و فاطمه گنجی و گویندگی حمید عبیری در روز های ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه ساعت ۹ صبح به مدت ۵۰دقیقه و روز ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۸۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می شود .

کد خبر 1158528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha