فعالان کانون های مساجد دعای فرج را زمزمه خواهند کرد / جشن نیمه شعبان برگزار می شود

آمون گفت: همزمان با میلاد ولادت حضرت مهدی (عج) فعالان کانون های مساجد دعای فرج را برای تعجیل در ظهور زمزمه خواهند کرد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن نیمه شعبان همزمان با ولادت با سعادت حضرت قائم (عج) در کانون های منتخب مساجد استان اردبیل برپا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد همزمان با این میلاد دعای فرج را برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) را زمزمه خواهند کرد.

 

این مقام مسئول افزود: با همکاری فعالان کانون های مساجد 10 ایستگاه صلواتی در شهرهای مختلف استان برای توزیع شیرینی، شربت و نذورات البته با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا خواهد شد.

 

آمون اظهار داشت: برگزای حلقه های تربیتی و معرفتی با موضوع گفتمان مهدویت و پاسخگویی به سئوالات و شبهات جوانان به همت ائمه جماعات و مربیان تربیتی کانون های مساجد از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: توزیع نذورات به ویژه گوشت قربانی و بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه به همت خیرین از دیگر برنامه ها به همت کانون های مساجد در آستانه سال جدید و عید نیمه شعبان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: تزئین و فضاسازی در سطح مساجد و محلات نیز از دیگر برنامه های کانون های مساجد برای استقبال از جشن نیمه شعبان است.

 

آمون خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار از مهمترین رویکردهای جشن های نیمه شعبان در کانون های مساجد خواهد بود و امیدواریم به عنوان منتظران آن حضرت بتوانیم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.

کد خبر 1158579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha