٣٠ درصد بودجه وزارتخانه ورزش و جوانان باید به امر ازدواج اختصاص داده شود

یامین پور گفت: طبق قانون، ٣٠ درصد بودجه وزارتخانه ورزش و جوانان باید به امر ازدواج اختصاص داده شود و اگر ریالی از بودجه جوانان این وزارتخانه در استان ‌ها به سایر بخش‌ ها اختصاص داده شود باید مدیرکل آن اداره عزل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «وحید یامین پور»، امروز (چهارشنبه 25 اسفند) در سفر به سومین حرم اهل بیت (ع) و در محفل انس با جوانان که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در حوزه فعالیت انجمن‌ های مردم نهاد، انحصاری وجود ندارد و تمام این انجمن‌ ها امکان فعالیت دارند.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در حال حاضر شاهد فعالیت بیش از یکصد هزار تشکل مردم نهاد در کشور هستیم و هر تشکل بر اساس نوع فعالیت خود باید با سازمان یا وزارتخانه مرتبط خود همکاری کند.

وی اضافه کرد: در حوزه جوانان، چهار هزار انجمن مردم نهاد وجود دارد که ۵٠٠ انجمن ویژه جوانان فعالیت مستمر دارند و فعالیت های مختلفی را در خصوص جوانان به انجام می رسانند.

وی تاکید کرد: ازدواج به موقع جوانان از اصلی ترین موضوعاتی است که به تلاش ویژه در کشور نیاز دارد و باید به نگرش ازدواج به موقع اهمیت ویژه دهیم.

یامین پور ادامه داد: ٣٠ درصد از جوانان ازدواج را برای همه مناسب نمی دانند که از این 30 درصد، دختران بخش زیادی را شامل می شوند که نیازمند اهتمام برای ایجاد نگاه ازدواج به موقع را ضرورت می بخشد.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: طبق قانون، ٣٠ درصد بودجه وزارتخانه ورزش و جوانان باید به امر ازدواج اختصاص داده شود و اگر ریالی از بودجه جوانان این وزارتخانه در استان ‌ها به سایر بخش‌ ها اختصاص داده شود باید مدیرکل آن اداره عزل شود.

کد خبر 1158625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha