شیفتگان امام زمان (عج) با خودسازی جامعه سازی و دگر سازی زمینه حضور را فراهم می کنند 

حجت الاسلام حمید بامری گفت: شیفتگان امام زمان (عج) برای آمدنش سر از پل نمی شناسند و با مقدمه خودسازی، جامعه سازی و دگر سازی زمینه ظهور را فراهم می کنند و بی تفاوت نیستند و این انتظار درست و مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۵ اسفندماه مراسم تجلیل از حافظان، قاریان و فعالان قرآنی طرح مکتب حاج قاسم با حضور امام جمعه عنبرآباد در شهر دوساری برگزار شد.



حجت الاسلام «حمید بامری» در این مراسم، با بیان این مطلب که ما ۲ نوع انتظار داریم، یکی انتظار کارآمد و دیگری انتظار ناکارآمد، گفت: انتظار ناکارآمد این است که عده ای می گویند بگذارید ظلم، فساد زیاد و اباحه گری ترویج شود تا ظهور تحقق یابد و انفعال را عامل تحقق ظهور می دانند.



امام جمعه عنبرآباد دست روی دست گذاشتن را انتظار ناکارآمد دانست و افزود: شیفتگان امام زمان (عج) برای آمدنش سر از پل نمی شناسند و با مقدمه خودسازی، جامعه سازی و دگر سازی زمینه ظهور را فراهم می کنند و بی تفاوت نیستند و این انتظار درست و مطلوب است.



وی ابراز کرد: منتظر واقعی شهدای ما بودند که از جان خویش گذشتند و وصیت آنها به فرزندانشان این بود که زندگی و کارهایتان برای امام زمان تان باشد و در مسیر معنویت حرکت کنید تا در خدمت امام زمان (عج) باشید.



حجت الاسلام بامری با بیان اين مطلب كه در آخرالزمان منکران مهدویت به شدت کار می کنند، اظهار کرد: متاسفانه ۶۰ درصد فیلم های شرکت های فیلم سازی دنیا در مورد آخرالزمان است و بیشترین مخاطب آنها نیز فرزندان ما هستند.



امام جمعه عنبرآباد تاکید کرد: در بحث مهدویت غفلت کردیم و عقب هستیم پس بیاییم عطش به امام زمان (عج) را در وجود خودمان و جامعه زیاد کنیم و باید اول آن حضرت را بشناسیم و بعد بشناسانیم، آنگاه ادعای عاشقی امام زمان (عج) را داشته باشیم.



گفتنی است؛ این مراسم با حضور مسئولین اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، مدیر کمیته امداد امام، امام جماعت مسجد جامع دوساری، شهردار، اعضای شورای شهر، خانواده شاهد، قاریان و حافظان قرآن کریم در مسجد جامع شهر دوساری برگزار شد.

کد خبر 1158643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha