دشمنان به دنبال ترویج پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی در میان بانوان ایرانی هستند

رحمانی گفت: دشمنان به دنبال ترویج پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی در میان بانوان ایرانی هستند، اما جوانان تولیدکننده و غیرتمند ایرانی با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها به‌خوبی در برابر دشمنان ایستادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «اسماعیل رحمانی» در مراسم افتتاحیه واحد تولیدی عفاف و حجاب، اظهار کرد: از اقدام ارزنده‌ای که بابت راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی با برند ایرانی و اسلامی صورت گرفته از دو جهت قابل تقدیر است، یکی تولید و اشتغال محصول با کسب روزی حلال و دیگری مقاومت در برابر اقدامات ضدارزشی دشمنان علیه بانوان بوده است.


معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: دشمنان به دنبال ترویج پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی در میان بانوان ایرانی هستند، اما جوانان تولیدکننده و غیرتمند ایرانی با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها به‌خوبی در برابر دشمنان ایستادند و دستگاه قضایی با افتخار تمام از تولیدکننده و عرضه کننده محصولات برگرفته از پوشش‌ها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی حمایت می‌کند.


رحمانی با ذکر این‌نکته که ما می‌توانیم با تولید محصول باکیفیت برگرفته از پوشش ایرانی و اسلامی به‌خوبی با کسانی که به دنبال ترویج پوشش‌های غربی هستند مقابله کنیم، تاکید کرد: دستگاه قضایی مبارزه قاطع با قاچاق پوشاک دارد و اجازه نخواهد داد که پوشش‌های غربی و غیراسلامی در جامعه اسلامی ترویج یابد.

کد خبر 1158667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha