«ایمانی» سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف شد

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، «محمدعلی ایمانی» سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف شامگاه(26 اسفند) با حضور «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

«محمد علی آخوندی» فرماندار سابق شهرستان خوسف در این مراسم ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات صورت گرفته طی یکسال و نیم گذشته در شهرستان خوسف، گفت: بیش از 75 درصد جمعیت شهرستان خوسف را روستائیان تشکیل میدهند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف پتانسیل های زیادی از جمله گل نرگس، معادن و عناب دارد، گفت: مهمترین ظرفیت خوسف نیروی انسانی فرهنگی ولایی این شهرستان است.

 

فرماندار سابق خوسف با بیان اینکه در حوزه اشتغال،تحقق 130 درصدی تعهد شهرستان را داشته ایم، ادامه داد: انتخابات قانون مدار با درصد مشارکت بالا در سال 1400 در شهرستان برگزار شد که حضور پرشور مردم نشان از تدین و ولایتمداری مردم این دیار دارد.

 

آخوندی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال بیشترین پروژه عمرانی را در شهرستان خوسف داشته ایم، گفت: بیش از 30 درصد پروژه های استان، در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شد.

 

همچنین در این مراسم «محمد علی ایمانی» سرپرست فرمانداری خوسف هم با بیان اینکه فرصت ها بسیار مغتنم است، گفت: خوسف ظرفیت ها و توانمندی های مختلفی در بخش های مختلف دارد که باید شکوفا شود.

 

وی با بیان اینکه مهمترین شاخص خوسف ویژگی های فرهنگی این شهرستان است، ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر خواهد بود.

 

سرپرست فرمانداری خوسف اظهارداشت: سیاست های تحول گرایی دولت سیزدهم سرلوحه مسیر حرکت خواهد بود و با تشکیل اتاق فکر در جهت توسعه همه جانبه و متوازن شهرستان تلاش خواهد شد.

 

ایمانی افزود: ابتدا چالش ها و نقاط ضعف و قوت را شناسایی و فرصت‌ها و تهدیدها را احصاء و طی برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت به سمت مرتفع کردن آنها حرکت کنیم تا با افزایش سرمایه گذاری گام های مثبتی در بهبود شاخص های تولیدی برداریم.

 

 

 

 

کد خبر 1158685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha