اهدای ۷۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در سال جاری

خاکسار گفت: ۷۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد کشور از ابتدای سالجاری تاکنون اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مصطفی خاکسار» عصر امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان استان خوزستان که در مرکز فرهنگی کمیته امداد خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان استان خوزستان بود.

 

قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور با اشاره به مقاومت مردم خطه خوزستان در هشت سال دفاع مقدس افزود: در این دنیا عده‌ای زورگو به فکر از بین بردن افراد ضعیف هستند اما با مجاهدت و مقاومت مردم با اقتدار ایستاده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد با مشارکت خیرین به منظور رفاه حال مردم و ایجاد زندگی سالم به موضوع کمک برای تشکیل زندگی و ازدواج به مسائل اساسی نگاه می کند لذا امسال به لطف خدا توانستیم جهیزیه به نوعروسان اهدا کنیم.

 

«جمال شیبه» نیز در این آیین با بیان اینکه امسال سال بی نظیر در سطح کشور است عنوان کرد: امسال پنج هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان خوزستان اهدا شد که از این تعداد امروز ۲ هزار سری در استان توزیع شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به توزیع ۱۰ هزار تبلت به دانش آموزان خوزستان اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از محرومیت دانش آموزان از سامانه شاد ۱۰ هزار تبلت در سطح استان توزیع شد.

 

کد خبر 1158686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha