ما با پیروی از رهبر انقلاب می‌توانیم دشمن را زمین‌گیر کنیم

سردار مرادحاجتی به بخشی از وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص اطاعت از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ما با پیروی از مقام معظم رهبری می‌توانیم دشمن را زمین‌گیر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در آئین اختتاميه دومین دوره جشنواره ملی شعر شهد شهود اظهار کرد: مادران شهدا فرزندان دلاوری را تربیت کردند که به واسطه رشادت‌های این شهدا، امروز کشورمان در امنیت قرار دارد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به نقش مؤثر اندیمشک در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اندیمشک سرزمین مردان باغیرتی است که کمر آمریکا را به عنوان بزرگترین ابرقدرت دنیا شکستند.

 

وی با بیان اينکه خانواده‌های شهدا بر ما حق دارند و باید به آنها خدمت کنیم اذعان کرد: این خانواده‌ها برای حفظ این انقلاب، وطن و خاک، فرزندان خود را تقدیم کرده‌اند.

 

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: مقدمات یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک در حال فراهم شدن است تا مردم سراسر کشور با مجاهدت‌های مردان و زنان این دیار قهرمان و پرافتخار آشنا شوند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر در حوزه هوا و دریا کسی جرأت تجاوز به کشورمان را ندارد عنوان کرد: از اسکادران‌های پهپاد، اژدرها و موشک‌های مختلفی برخوردار هستیم و اگر دشمن غلطی بکند، اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بخشی از وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص اطاعت از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: ما با پیروی از مقام معظم رهبری می‌توانیم دشمن را زمین‌گیر کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: سرزمین ما امروز امن است و خوشبختانه هیچکس در هوا، دریا و زمین جرأت تجاوز به خاک ما را ندارد و اگر کسی هم بزند، مراکز آن را خواهیم زد که این اقتدار ما را نشان می‌دهد.

 

کد خبر 1158689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha