۱۵۰ مدرسه برای اسکان نوروزی تجهیز شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۵۰مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی آماده و تجهیز شد.

«ابوالقاسم اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: این مدارس در قالب هزار و ۱۵۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی، هفت پایگاه اسکان راه اندازی و در هر شهرستان به صورت متمرکز پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی و زائرین در سامانه اسکان انجام می شود.

 

اکبری گفت: مدارس در سه گروه «الف»، «ب» و «ویژه» تجهیز شدند که گروه ویژه و الف تجهیزات و امکانات بیشتری دارد و به ترتیب در گروه الف ۶۷۵ کلاس، ب ۳۸۵ کلاس و ویژه ۹۸ کلاس آماده شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مسافران برای هر روز اسکان در کلاس گروه ویژه ۶۰ هزار تومان، الف ۵۰ هزار تومان و ب ۴۰ هزار تومان پرداخت می کنند.

 

اکبری اظهارداشت: مسافران فرهنگی برای اسکان در مدارس می توانند به ستادهای اسکان مراجعه کنند و ثبت نام اینترنتی هم از طریق سامانه از ۲۵ اسفند در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه مدارس استان از ۲۷ اسفندماه آماده پذیرش مسافران فرهنگی است، گفت: یک مدرسه در نزدیکترین محل به بیمارستان، برای خانواده های مصدومان در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 1158800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha