ضرورت اصلاح و افزایش سهمیه آرد در شهرستان بجنورد

در کارگروه آرد و نان بجنورد، ضرورت اصلاح و افزایش سهمیه آرد در شهرستان بجنورد و همچنین دوبرابر شدن نظارت ها و گشت های مشترک در ایام تعطیلات نوروز مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ امروز پنج شنبه جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بجنورد با حضور فرماندار بجنورد، معاون سیاسی فرماندار و روسای دستگاه های تعزیرات، جهاد کشاورزی، اداره غله، صمت برگزار و ضرورت اصلاح و افزایش سهمیه آرد در شهرستان بجنورد و همچنین دوبرابر شدن نظارت ها و گشت های مشترک در ایام تعطیلات نوروز مصوب شد.

 

«محمدباقر باقرپور» فرماندار بجنورد در این جلسه گفت: هرگونه تصمیم گیری در خصوص آرد و نان باید مطابق و مبنای مصوبه کارگروه باشد.

 

وی بر افزایش سهمیه سرانه آرد نان شهرستان بجنورد نسبت به میانگین استان و تجدید نظر و افزایش سهمیه و رسیدن به متوسط سرانه استان و در دستور کار قرار گرفتن افزایش سهمیه، تأکید کرد.

 

باقرپور با بیان اینکه باید بازدیدها و نظارت منظم جهت نانوایی ها اعمال و گزارش گشت های مشترک در ایام نوروز به صورت مستمر بررسی شود، اظهارکرد: در ایام تعطیلات، مجموعه نظارت ها و گشت های مشترک دوبرابر خواهند شد.

 

فرماندار بجنورد افزود: مجوزهای جدید احداث نانوایی بعد از تهیه نقشه جامع از کل شهرستان و بر اساس نیازمندی و منطقه بندی اعمال و برنامه ریزی صورت می پذیرد.

 

 

کد خبر 1158819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha