لزوم استفاده از نیرو‌های بومی در فرصت های شغلی خوزستان/ کارگران فولاد خرمشهر بر سر کار می مانند

آیت الله رئیسی بر لزوم استفاده از نیرو‌های بومی در فرصت های شغلی خوزستان تاکید کرد و گفت: بومی گزینی در استخدام ها باید رعایت شود چرا که در استان خوزستان نیروهای بسیار خوب و حرفه ای وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» ظهر امروز (پنج شنبه ۲۶ اسفند) در جمع کارگران شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر، ضمن قدردانی از مردم آبادان و خرمشهر در مقابله با دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: مردم خوزستان به گردن همه‌ کشور حق دارند و رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد. 

 

رئیس جمهور بر لزوم استفاده از نیرو‌های بومی در فرصت های شغلی خوزستان تاکید کرد و افزود: بومی گزینی در استخدام ها باید رعایت شود چرا که در استان خوزستان نیروهای بسیار خوب و حرفه ای وجود دارد.

 

وی ایجاد شغل را مسئولیت مهمی بر عهده دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: با تمام توان پیگیر هستیم که با همگرایی و همت همه دستگاه های اجرایی از پس این مسئولیت بر بیائیم.

 

آیت الله رئیسی با اشاره به کارگران بومی در شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر، بیان کرد: قطعا نیروهای بومی که از آغاز در این کارخانه مشغول بوده اند در ادامه نیز حضور خواهند داشت.

 

وی تأکید کرد: با بهره برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر در آینده ای نزدیک ۲ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

 

کد خبر 1158826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha