ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه ضروری است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ مهدوی، گفت: در زندگی خود به امام عصرمتوسل و وی را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

 حجت الاسلام  و المسلمین « سید مرتضی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و عید نوروز، اظهار داشت: بایستی در زندگی خود توسل به صاحب الزمان(عج) داشته باشیم و ایشان را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگی مهدوی، افزود: رفتارمان در زندگی خود با اطرافیان و همه مردم به گونه ای باشد که مورد رضایت امام زمان(عج) باشد.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: انتظار بحث مهمی در مکتب تشیع است و ترویج آن در جامعه می تواند عامل مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار در مکتب تشیع یک حالت انسانی است که انسان به خاطر وجود آن، ضمن پیراستن وجود خویش از بدی‌ها و آراستن آن به محسنات، در ارتباط مستمر با امام و حجت زمان خویش، همه همت خود را صرف زمینه سازی ظهور مصلح آخرالزمان می‌کند.

 

حجت الاسلام حسینی  ادامه داد: بی تردید انتظار ظهور امام زمان (عج) در تمام ابعاد شخصیت انسان، اعم از فردی و اجتماعی مؤثر است و همه مناسبات وی را فرا گرفته و به عنوان بالاترین کوشش و جهاد همه جانبه او در راه خدا محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به عید باستانی نوروز، اظهار کرد: بزرگترین استفاده از عید نوروز، نوآوری در حیطه رفتار است.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان  افزود: ما بایستی نکات ضعف و قوت خود را شناسایی و برای برطرف کردن نقاط ضعف اقدام و برای تقویت نقاط قوت تلاش کنیم.

کد خبر 1158841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha