زائرای سرای امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود آماده اسکان میهمانان نوروزی است

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از آمادگی زائر سرای این امامزاده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا برای پذیرش میهمانان نوروزی خبر داد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت : زائرسرای آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود آمادگی پذیرش و اسکان زائران و میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور را دارد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با تبریک فرارسیدن سال جدید، افزود: مسافران، گردشگران، میهمانان نوروزی و زائران مرقد مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) در عید نوروز 1401 نسبت به سال های گذشته با شرایط متفاوتی پذیرش خواهند شد.

 

وی ادامه داد: پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در زائراسری امامزاده سید ابراهیم (ع) با ظرفیت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بر اساس مصوبات ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا انجام می پذیرد.

 

اسبری اظهار کرد: زائر سرای امامزاده سید ابراهیم (ع) که با نام آن حضرت مزین و متبرک شده در ضلع شمالی مرقد مطهرش واقع شده است و با دارا بودن امکانات رفاهی و بهداشتی کافی هر ساله هزاران گردشگر و زائر را بسوی خود فرا می خواند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: علاوه بر زائران، کوهنوردان کوه سبلان و مسافران چشمه سارهای آبگرم معدنی نیز تاکنون از خدمات این زائر سرا بهره مند شده اند و فضای دلنشین و آرامش بخشی برای آنها فراهم می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امامزاده سید ابراهیم (ع) اولین و تنها امامزاده ای بوده که در منطقه دارای زائر سرا است، یادآور شد:  زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) به همت هیئت امنای امامزاده تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین شهر در سال 1387 احداث شده است.

کد خبر 1158861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha