جشنواره مطبوعات جنوب کرمان برگزار می شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: جشنواره مطبوعات جنوب کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۶ اسفندماه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار کردند.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این دیدار، ضمن تبریک نیمه شعبان، گفت: اولین گام در حوزه رسانه، همدلی و وحدت است و این مهم باید در اولویت خانه مطبوعات باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات باید از ظرفیت های رسانه های منطقه در هر برنامه ای که در حوزه مطبوعات اجرای می شود، استفاده کند.

 

وی با بیان این مطلب که باید نگاه دستگاه ها نسبت به رسانه ها عوض شود، ابراز کرد: بانک اطلاعاتی خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان باید تکمیل شود.

 

مسلمی مهنی ادامه داد: همچنین لازم است که در ظرفیت  های فرهنگی دستگاه ها از رسانه ها استفاده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: هماهنگی و همگرایی دستگاه ها باید به طور جدی صورت پذیرد.

 

وی با تاکید بر این که ظرفیت های رسانه ای باید کنار یکدیگر قرار بگیرند، عنوان کرد: خانه مطبوعات باید به دنبال حفظ کرامت رسانه ها باشد.

 

مسلمی مهنی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که بر دوش هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان است که باید پیگیری شود، اقتصاد رسانه ها است و در این راستا باید از نشریات حمایت شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که ظرفیت های فرهنگی جنوب کرمان باید تقویت شوند، خاطرنشان کرد: در دیدار با معاون مطبوعاتی مشکلات رسانه های منطقه را پیگیری می کنم.

کد خبر 1158877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha