پرداخت بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات بانکی در آستارا

شمس از پرداخت پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به افراد تحت‌پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «نصرت‌الله شمس» در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان با تبریک نیمه شعبان و فرا رسیدن عید نوروز،اظهارکرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات مختلفی به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با بیان‌اینکه در سال جاری ۹۴۸ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان داشتیم و ۶۵۰ تماس تلفنی نیز با جامعه هدف برقرار شد، افزود: در سال جاری بالای ۱۰ نفر از فرزندان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران جذب ادارات و نهادهای دولتی شدند.

 

وی تصریح‌کرد: در این مدت همچنین پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به افراد تحت‌پوشش بنیاد پرداخت شد.

 

شمس به معرفی ۲۹ نفر جهت دریافت تسهیلات مسکن به بانک‌های عامل اشاره کرد و گفت: در روستاها ۲۰۰ میلیون تومان و در شهر ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت شد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با اشاره به اینکه در این مدت ۸۲ وام قرض‌الحسنه از صندوق شاهد به جامعه هدف پرداخت شده است،خاطرنشان‌کرد: در سال جاری همچنین ۲۹ مورد انشعابات رایگان، آب، گاز و ... داشتیم.

 

شمس گفت: شهریه ۱۳۴ دانشجو دانشگاه آزاد، ۱۳ دانشجو مرکز علمی- کاربردی، ۸ دانشجو پیام‌نور و ۱۴ دانشجو غیرانتفاعی شهریار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌شود و این تعداد دانشجو رایگان تحصیل می‌کنند.

 

 

کد خبر 1158886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha