آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس همزمان با نیمه شعبان

قزل سفلی گفت: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) با محوریت پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (پنج شنبه 26 اسفند) از آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) با محوریت پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی آغاز می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: در این مرحله از کمک مومنانه در فارس بیش از ۵۷ هزار بسته اهدایی بنیاد «علوی» میان خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان کرونا توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۵۲ هزار بسته معیشتی نیز به همت گروه های جهادی و خیران و هیئات مذهبی و پایگاه های مقاومتی و نهادهای  حمایتی و آحاد مردم در حال تهیه است و بیش از ۱۱۰ بسته معیشتی در این مرحله از کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

قزل سفلی اعلام کرد: هدر این مرحله از کمک مومنانه، رزمایش آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد نیز اجرا می شود و در آستانه نیمه شعبان در طرح «نذر رهایی»، ۱۸۱ زندانی با کمک خیران و بسیجیان آزاد شدند و نذر خون نیز در کمک مومنانه این بار اجرا می شود.

وی تاکید کرد: تهیه و توزیع پوشاک البسه و کفش با محوریت گروه های جهادی و با همکاری مراکز خیریه نیز اجرا خواهد شد و در شیراز با همکاری گروه «همدل علمدار جهاد» بیش از سه هزار و 200 لباس و کفش میان نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1158931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha