تولید وپخش ۲۱ برنامه در اعیاد شعبانیه توسط شبکه دنا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تولید و پخش ۲۱ برنامه در اعیاد شعبانیه توسط شبکه استانی دنا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیر رئوف» با بیان اینکه صداوسیما در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی در معاونت های خبر، صدا، فضای مجازی و سیما تولید و انتشار می دهد، گفت: با برنامه ریزی خوبی که توسط مدیران صورت گرفته همه بخش ها حتی روستاهای استان در قاب شبکه استانی نیز دیده می شوند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه عیدانه، صبح نیمه شعبان و پرداختن برنامه های خانواده، صبح دنا، کودک و جوان را از برنامه های معاونت سیما عنوان کرد و افزود: این برنامه ها در استودیوهای بسته و باز با حضور اقشار مختلف مردم و با پخش آیتم های مختلف اعم از طنز، موسیقی و دعوت از کارشناسان دینی با زبان ساده مطالب دینی را در قالب هنر به جامعه تزریق کند.


رئوف برنامه های "عیدانه، لبخند ایرانی و لبخد دنا" و ارتباط های مختلف با مشهد مقدس را از برنامه های معاونت صدا نام برد و یادآور شد: رادیو به عنوان یک رسانه گرم تلاش می کند با تولید برنامه های جذاب و پخش آیتم های متنوع  مخاطبان خاص خود را سرگرم کند.


وی تولید10 استوری موشن، عکس نوشت، ویدئو کامنت و کومیک موشن را از برنامه های معاونت فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد: نیاز است که ما با ورود به فضای مجازی، آثار متنوع و فاخر با محتوای خوب را در حوزه دین و انقلاب اسلامی تولید کنیم تا بتوانیم جلوی هجمه دشمن ایستادگی کنیم.


مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تولید پنج گزارش و پوشش مراسمات و جشن های مختلف اعیاد شعبانیه را نیز از برنامه های معاونت خبر نام برد و بیان کرد: بخش های خبری یکی از برنامه های مهم شبکه استانی است که می تواند با تولید محتوای خوب وموثر گامی مهم در راستای وظیفه و رسالت خود در حوزه دین و معرفی ائمه اطهار بردارد.

کد خبر 1158939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha