هلال احمر شیروان ۶۵ نفر از مسافران گرفتار در برف را اسکان داد

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید، هلال احمر شیروان ۶۵ نفر از مسافران گرفتار در برف را اسکان داد.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و آماده باش 11 تیم هلال احمر شیروان اضافه کرد: برای اسکان، خدمات دهی بهتر به مسافران و فضای مناسب با شهرداری جهت در اختیار گذاشتن سالن مدیریت بحران و دو باب آموزشگاه با آموزش و پرورش هماهنگی های لازم صورت گرفت که پتو و موکت برای آن مهیا شد.

 

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان خاطرنشان کرد: اکنون اکیپ های راهداری در محورهای مختلف مستقر هستند و امدادگران جمعیت هلال احمر و پلس راه نیز برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش به سر می برند. 

 

 

نوروزی عنوان کرد: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت مسافرت از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند و حتما تجهیزات زمستانه بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

 

وی تصریح کرد: همچنین نیروهای هلال احمر این شهرستان چندین خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کردند.

 

 

وی اظهار کرد: این خودروها در مسیر شیروان-فاروج و شیروان-بجنورد گرفتار در برف شده بودند که با حضور نیروهای هلال احمر که اقدام به بستن زنجیرچرخ و رهاسازی کردند، مشکلشان برطرف شد.

 

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: همچنین دو اتوبوس مسافربری از جاده منحرف شده بود که دو مصدوم به بیمارستان این شهرستان منتقل شد و 65 نفر از مسافران در مسجد روستای سیساب و سالن مدیریت بحران شیروان اسکان داده شدند.

 

 

 

کد خبر 1158945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha