طرح آرامش بهاری در انزلی اجرا می شود

حجت الاسلام خوبرو گفت: تصمیمات لازم برای اجرای موفق طرح آرامش بهاری با هیات های امنا و مدیران مراکز فرهنگی قرآنی بقاع و اماکن متبرکه و مساجد شهرستان بندر انزلی تبیین شد.

حجت الاسلام « عباس خوبرو» پنجشنبه( ۲۶ اسفند) در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح آرامش بهاری در انزلی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه انزلی با تشکیل ستاد برگزاری مراسم آرامش بهاری با حضور همه هیات امنا، امام جماعت، مدیران مراکز فرهنگی قرآنی و شورای اسلامی و دهیاری و پایگاه مقاومت بسیج نسبت به غبارروبی و عطر افشانی بقعه متبرکه و مزار شهدا در  پنجشنبه آخر سال اقدام می کنند.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه انزلی اضافه کرد:  برگزاری دعای فرج  و توسل در چهارشنبه آخر سال، تبلیغات و اطلاع رسانی از برنامه‌های بقعه متبرکه، برپایی خیمه معرفت و پاسخ به سوالات دینی و عقیدتی و شرعی بخشی از این برنامه ها هستند.


وی تصریح کرد: همچنین هیات امنا باید نسبت به نظافت و رسیدگی به صحن و حیاط و سرویس های بهداشتی، اقامه نماز جماعت ، چنینش  سفره هفت سین با توجه به آیات قرآن کریم و آماده سازی پارکینگها و اسکان موقت میهمانان نوروزی اقدام کنند. 


حجت الاسلام خوبرو افزود: جمع آوری قرآن ها و کتب مندرس و مهرهای شکسته، تبلیغات و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با نصب سخنان گهربار امام  و رهبر معظم انقلاب و اهل بیت علیهم السلام و تهیه بسته های معیشتی بنام حضرت مهدی صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف در دوازدهم فروردین و تحویل به نیازمندان با حفظ حرمت افراد نیز از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری می باشد.

کد خبر 1158951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha