بیانیه گام دوم انقلاب بهترین دستور برای صدور انقلاب است

آیت الله رمضانی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین دستور برای صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیت‌الله «رضا رمضانی گیلانی» امشب در مراسم نیمه‌شعبان که در محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان، اظهار کرد: دین قانون زندگی است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پروردگار متعال صالحان را وارثان زمین قرار داده است، افزود: زمین به واسطه وجود مبارک اولیاء و انبیای الهی از مباحث دینی و قرآنی سیراب می‌شود.

 

وی دین را عین سیاست دانست و تصریح‌کرد: نظریه جدایی دین از سیاست نظریه استکبار و استعمار است.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه حقیقت دین برخواسته از نیازهای حیاتی انسان است، گفت: یکی از گرایش‌های مهم انسان، گرایش پرستش بوده و انبیای الهی آمدند تا پروردگار متعال را به مردم معرفی کنند و بشریت را به سمت توحید هدایت کنند.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه امام زمان (عج) می خواهد حکومتی بر پایه عدالت تشکیل دهد، ادامه داد: با ظهور امام زمان(عج) جامعه پر از عدل‌شده و در چنین جامعه‌ای دین به درستی برای مردم معرفی می‌شود.

 

وی افزود: حضرت با ظهورش ظالمان را سر جای خود می نشاند و پایان نظام استکباری خواهد بود.

 

آیت‌الله رمضانی گفت: یاد کردن امام کافی نیست، مهم یاری کردن امام است و باید زمینه های ظهور را فراهم کنیم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به  اینکه در دوران بیش از ظهور باید مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم باشد، گفت: مطالعه قرآن یکی از مقدمات این ظهور بوده و از آن به عنوان نسخه حیات یادشده است؛ چراکه زندگی را به صورت دقیق و کامل برای انسان تشریح می‌کند.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولین در هر جایگاهی که هستند کار خود را به درستی انجام دهند، افزود: وظیفه مسئولین دولت حضور در میدان بوده و باید از فرصت خدمتی که دارند به نحو احسن استفاده کنند، چرا که مسئولیت بهترین خدمت برای خلق‌الله است.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بهترین دستور برای صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اروپایی و آمریکایی است، اظهار کرد: امروز وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته است، چراکه انقلاب به نسل امروز جامعه سپرده شده و باید در این مسیر امانت‌دار خوبی باشیم.

 

گفتنی است، مولودی خوانی و نورافشانی از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 1158953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha