دین بدون سیاست اسلام آمریکایی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دین بدون سیاست اسلام آمریکایی است، گفت: حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) مورد توجه طلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» شامگاه گذشته (۲۶اسفند) در نشست جامعه روحانیت شهرستان نکا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو، اظهار کرد: افتخار ما این است که سرباز امام زمان (عج) و شاگرد امام صادق (ع) هستیم و هر چه بر این نعمت قدرشناس باشیم باز هم کم است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ما همیشه میگوییم گذشته چراغ راه امروز و آینده است، به نوعی گذشته عبرت است، اما گاه می‌شود که آینده هم چراغ راه امروز باشد، آینده اگر عصر ظهور و حضور فوق طلایی حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) باشد از امروز میتوانیم از آن الگو بگیریم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه خدای بزرگ فلسفه ظهور و حکومت جهانی امام زمان (عج) را اجرا و تحکیم دین می‌داند، عنوان کرد: در سه بخش قرآن (آیه ۳۳ سوره توبه، آیه ۲۸ سوره فتح، آیه ۹ سوره صف) این مطرح شده، فلسفه بعثت این بود که همه مسلمان شوند ولی محقق نشد پس این مهم در عصر ظهور اجرایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به آیات دیگری از قرآن، گفت: خداوند به کسانی که ایمان آوردند وعده کرده که اینها را در زمین جانشین کند و دین در زمین حاکم شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: امروز متاسفانه با تفکرات اشتباه مواجه هستیم، تفکری غلط است که می‌گوید دین ربطی به حکومت و سیاست ندارد، یک سری خارج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی سر سفره بیگانگان نشستند این مباحث را مطرح میکنند و میخواهند ریشه اسلام سیاسی یا این حکومت دینی را خشک کنند.

 

وی تاکید کرد: ما از روحانیت، معتقدین و مذهبی‌هایی که خودشان را به نوعی به امام زمان (عج) وصل می‌کنند توقع داریم ولی متاسفانه شاهد تفکراتی نادرست هستیم که اگر هوشیار نباشیم برای جریان انقلابی که دارای حکومت دینی است در تضاد است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه باید جهاد تبیین داشته باشیم ،خاطرنشان کرد: طلاب ما باید با بحث اسلام آمریکایی و اسلام محمدی کاملا آشنا باشند و بدانند هریک از این دو چه خصوصیاتی دارند، اسلام آمریکایی میگوید کاری به کار کسی نداشته باشید عبادتان را بکنید و زندگی را ادامه دهید و جلوی ظالمان سکوت کنید در حالی که اسلام دین حکومت و سیاست است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به کار کردن دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بقای حکومت اسلامی را در گرو ولایت فقیه و وجود رهبری دانست‌.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی همچنین اضافه کرد: امروز می‌بینیم که هرچه داریم به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری است، چه فتنه‌هایی را که پشت سر گذاشتیم و رهبرمان تمام قد ایستاد، نباید هیچ تفاوتی برای اطاعت از امام راحل و مقام معظم رهبری قائل شویم که این یک توطئه بوده و کار دشمن است، پس امروز ما وظیفه سنگین و خطیری داریم باید از حکومت دینی و دین حاکم پیروی کنیم تا امام زمان (عج) ظهور کند از آن آینده برای امروز الگو بگیریم.

 

وی اذعان کرد: باید ببینید که صهیونیست‌های پلید با فلسطینی‌ها، غربی‌ها با بوسنی هرزگوین، داعشی‌ها با مردم سوریه چه کردند اگر با نفوذ منافقین نظام اسلامی ما آسیب ببیند ۱۰ برابر بدتر از آن بر سر ما خواهند آورد، همین افتتاح مرکز آموزشی در اربیل عراق بیخ گوش ما باتوجه به بی عرضگی عراقی‌ها و همچنین محکوم کردن ما نشان از عدم اقتدار عراقی‌ها بود، که خوشبختانه با برخورد به‌جای سپاه مواجه شد.

کد خبر 1158975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha