لزوم افزایش فعالیت کانون‌های مساجد برای ترویج فرهنگ مهدویت

غلامی گفت: ضرورت دارد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت خود را در فضای حقیقی و مجازی برای ترویج فرهنگ مهدویت افزایش دهند و زمینه را برای ظهور حضرت قائم (عج) فراهم کنند.

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه هر جریان و انقلابی از جمله قیام حضرت مهدی (عج) برای اینکه ابعاد آن برای همگان روشن شود، نیاز به زمینه‌سازی دارد اظهار کرد: این زمینه‌سازی اول از همه از طریق قرآن و احادیث پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) شروع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک افزود: شناخت و شناساندن امام زمان (عج) به تمام دنیا و تبیین اهداف قیام و مبارزه ایشان با کج‌روی‌ها و انحرافات جامعه از جمله راه‌های مهم برای زمینه‌سازی ظهور هستند.

 

وی اذعان کرد: با توجه به فراگیر شدن ظلم در تمام جوامع بشری، آحاد مردم دنیا تشنه منجی برای نجات خود هستند که این موضوع ترویج فرهنگ مهدویت را چه در چارچوب فضای حقیقی و مهم‌تر از آن در فضای مجازی پررنگ‌تر می‌کند.

 

غلامی تصریح کرد: ضرورت دارد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت خود را در فضای حقیقی و مجازی برای ترویج فرهنگ مهدویت افزایش دهند و زمینه را برای ظهور حضرت قائم (عج) فراهم کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید آوینی امسال به مناسبت نیمه شعبان مانند سال‌های گذشته اقدام به برگزاری مراسم دعای ندبه و جشن بزرگ نیمه شعبان کرد.

 

کد خبر 1159032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha