بیداری مردم منجر به ظهور دولت حضرت قائم‌ (عج) خواهد شد

حجت‌الاسلام آذرافروز گفت: دشمنان ترس دارند که انقلاب اسلامی با آرمان‌هایی که امام راحل ترسیم کرد، جلو برود و مردم بیدار شوند چرا که این بیداری، منجر به ظهور دولت حضرت قائم‌ (عج) خواهد شد و همه مستکبران و جهانخواران از بین می‌روند.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همه ادیان الهی بر آن تأکید دارند، این است که یک منجی و موعودی خواهد آمد که با کمک مستضعفان عالم، عدل و عدالت را گسترش می‌دهد و حکومت الهی و حکومت دینی را بر روی زمین مستقر می‌کند و آن شخص در بین ما شیعیان، امام زمان (عج) خواهد بود.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان به احادیث اهل بیت (ع) در مورد مسئله ظهور اشاره کرد و افزود: همه آرزو و علاقه دارند که در دولت کریمه حضرت مهدی (عج) حضور داشته باشند و معصومین و انبیای الهی هم منتظر این روز هستند.

 

وی ظهور امام زمان (عج) را نیازمند زمینه‌سازی دانست و اذعان کرد: پس از اقدام پیامبر اکرم (ص)، بزرگترین حرکتی که باعث زمینه‌سازی ظهور شد، انقلابی بود که امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری کرد و همه دنیای استکبار و دشمنان دین این را درک کردند و در مقابل آن ایستاده‌اند.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز تصریح کرد: دشمنان ترس دارند که این انقلاب با آن آرمان‌هایی که امام راحل ترسیم کرد، جلو برود و مردم بیدار شوند چرا که این بیداری، منجر به ظهور دولت حضرت قائم‌ (عج) خواهد شد و همه مستکبران و جهانخواران از بین می‌روند.

 

وی با بیان اینکه امامین انقلاب بر لزوم زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) تأکید کرده‌اند عنوان کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند، انقلاب ما مقدمه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان خاطر نشان کرد: مسئولان باید اصل و حقیقت انقلاب اسلامی را متوجه شوند، به مردم خدمت کنند و در راستای حل مشکلات آنها گام بردارند تا امید را در دلشان زنده نگه دارند.

 

کد خبر 1159034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha