انتظار مردم از دولت رفع مشکلات با جدیت بیشتری است

حجت الاسلام نکونام تشکیل دولتی انقلابی را از برکات دو نیمه شعبان در سال جاری برشمرد و گفت: مردم از دولت انتظار دارند که مشکلات آن ها با جدیت و سرعت بیشتری حل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز جمعه( 27 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، برتری پیامبران از نظر کمال و طهارت را از نشانه های قدرت خداوند برشمرد و گفت: این نشان می دهد که خداوند به هر کس بخواهد برتری می دهد و همه چیز در ید قدرت اوست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر تغذیه حیات معنوی تاکید کرد و افزود: نماز، روزه، اعمال صالح و خیرات تغذیه کننده حیات روحانی و معنوی هر فردی است.

 

امام جمعه شهرکرد با تبریک نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، اظهار کرد: امام زمان همواره حاضر و ناظر بر اعمال ما بوده و تحقق بخش مسیر انبیای الهی است.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان، ادامه داد: این عزیزان به صورت گمنام جان خود را برای اعتلای دین و انقلاب به خطر می اندازند و برای امنیت جامعه تلاش می کنند.

 

خطیب جمعه شهرکرد تشکیل دولتی انقلابی را از برکات دو نیمه شعبان در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: مردم از دولت انتظار دارند که مشکلات آن ها با جدیت و سرعت بیشتری حل شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پاسخ سپاه پاسداران به صهیونیست ها را کوبنده خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که با ایرانی قدرتمند مواجه هستند و پاسخ به آن ها قاطع است.

 

کد خبر 1159086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha