دولت باید در مسیر عدالت اجتماعی حرکت کند

حجت الاسلام نقیبی با بیان اینکه دولت باید در مسیر عدالت اجتماعی حرکت کند گفت: تحول، عدالت، مبارزه با فساد، فقر، تبعیض، روابط ناسالم اداری و رانت خواری مطالبه به حق مردم آبادان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی نقیبی» ظهر امروز (جمعه ۲۷ اسفند) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان، ضمن تبریک ایام اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین فرارسیدن عید نوروز، با اشاره به سفر رئیس جمهور به آبادان و خرمشهر اظهار کرد: خوشبختانه رئیس جمهور دولت سیزدهم نسبت به دیگر روسای جمهور گذشته عملکرد و نگاه متفاوتی به مسائل دارد و سفر ایشان به آبادان مطالبه مردم این شهرستان است.

 

امام جمعه موقت آبادان افزود: در جنگ تحمیلی زیرساخت های آبادان نابود شد و برای رفع مشکلات این شهر نیاز به کارگروه ویژه است.

 

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی باید بداند مردم آبادان در انتخابات برلی ایشان سنگ تمام گذاشتند تصریح کرد: اکنون مردم آبادان انتظار دارند برای رفع مشکلات این شهرستان اعتبار ملی در نظر گرفته شود.

 

حجت الاسلام نقیبی تحول، عدالت، مبارزه با فساد، فقر، تبعیض، روابط ناسالم اداری و رانت خواری را مطالبه به حق مردم آبادان دانست و اضافه کرد: دولت باید در مسیر عدالت اجتماعی حرکت کند، در نظام مهدوی فاصله طبقاتی معنا ندارد، چراکه امام عصر (عج) نگاهش یکسان برخورد کردن و مبارزه با تبعیض است.

 

وی با گلایه از وجود تبعیض در آبادان عنوان کرد: مردم این شهر محرومیت و کمبود امکانات را به همراه بدی آب و هوا تحمل می کنند اما در جذب نیروی کار نگاه به استخدام نیروهای غیربومی است.

 

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به اینکه مردم این شهر به ویژه عشایر غیور در جنگ ایستادگی کردند یاد آور شد: مردم این منطقه در دوران جنگ تحمیلی زندگی خود را از دست دادند و اکنون باید رفاه و اشتغال را برای آنها ایجاد کرد.

 

کد خبر 1159104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha