امنیت کشور خط قرمز ما است

حجت‌الاسلام فلاح امنیت داخل کشور و مرزهای ما خط قرمز ما است و اجازه نمی‌دهیم به هیچ کشور و دشمنی که به فکر تجاوز به حریم کشور ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی به چندین آیه از کلام الله مجید اشاره کرد و گفت: رعایت تقوای الهی در زندگی انسان باعث می‌شود که اعمال انسان ارزش پیدا کند و انسان به آن حقیقت الهی متصل شود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه امامان و انبیای الهی پدران معنوی انسان‌ها هستند، افزود: مومنین را به پیروی از امامان و انبیای الهی سفارش می‌کنم.

 

وی در  ادامه به اهمیت میلاد امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: با ظهور حضرت دنیا پر از عدل خواهد شد و در این دنیا هیچ فقری وجود نخواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اهداف شوم دشمنان،خاطرنشان‌کرد: دشمنان با به فساد کشیدن خواص و افراد تاثیر گذار جامعه  به فکر  جدا کردن توده‌هایی از مردم از نظام و ضربه زدن به  ایران اسلامی  هستند که این هدف شوم خود را با بصیرتی که مردم ایران دارند با خود به گور می‌برند.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش  به حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل اشاره و آن را اقدامی به موقع و بازدارنده دانست.

 

وی اضافه‌کرد: امنیت داخل کشور و مرزهای ما خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد به هیچ کشور و دشمنی که به فکر تجاوز به حریم  کشور ما باشد.

 

حجت‌الاسلام فلاح به حادثه اخیر و به شهادت رساندن جوانان انقلابی به دست رژیم آل سعود اشاره کرد و ادامه داد: خاموشی رسانه‌ها در مقابل این جنایت نشان از تو خالی بودن ادعاهای آنها دارد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه با اشاره به میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، این عید بزرگ را خدمت همه مومنین تبریک گفت  و خطاب به مسئولین فرمودند که در بین مردم باشند و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کرده و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

کد خبر 1159105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha