هوشیاری اطلاعاتی مانع از اهداف دشمنان شده است/توجه ادیان به ظهور منجی

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: هوشیاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان مانع از اهداف دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان به نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و اظهارداشت: تامین امنیت سرمایه مهمی برای کشور است که نیروهای مسلح و امنیتی برای آن تلاش و همت بالایی دارند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به خنثی سازی بسیاری از توطئه های دشمنان افزود: هوشیاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان مانع از اهداف دشمنان شده وگرنه شاهد حوادث زیادی در کشور بودیم.

 

وی با اشاره به ناامنی هایی که در بسیاری از کشورها رقم می خورد، تصریح کرد: ترور شخصیت ها و بمباران های متعدد باعث بروز خسارت است که شناسایی به موقع نقشه دشمنان سبب خنثی سازی می شود و این مقوله در ایران وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از تلاش های دستگاه های امنیتی و نیروهای مسلح در تامین امنیت به عنوان یک اصل مهم در توسعه کشور تقدیر کرد.

 

*توجه ادیان به ظهور منجی

 

وی به مناسبت نیمه شعبان و فرج امام زمان(عج) اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از اعیاد مهم شیعیان 15 شعبان است که آن را گرامی می دارند و مورد تجلیل است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به فراگیری ظهور امام زمان(عج) در ادیان مختلف گفت: ادیان متعدد به ظهور منجی و ولایت و امامت آن در جهان ایمان داشته و از آن خبرداده اند.

 

وی انتظار فرج را برای جامعه بشری ارزشمند و مایه ثواب و اجر دانست و تصریح کرد: باید آمادگی و فرصت برای ظهور آن حضرت فراهم  تا اینکه سرانجام با یک رهبری منسجم در کل دنیا حکومت اسلامی فراگیر شود.

آیت الله طباطبایی نژاد به اخلاص در عمل و ویژگی های منحصر یاران آن حضرت اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت تنها به بیان نیست بلکه باید همواره آماده بود و فرصت سازی کرد.

کد خبر 1159121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha