دولت به مشکلات مسکن پردیس نگاه ویژه داشته باشد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دولت به مشکلات مسکن پردیس نگاه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت السلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان تصریح کرد: حضرت گرفتاری‌ها و اختلافات را نیز از جامعه برخواهد داشت و نشاط و آرامش را در جامعه بشری نهادینه می‌فرماید و در روایت است: «زمانی که قائم ما قیام کند، خداوند متعال از شیعیان ما سختی و گرفتاری را بر می‌دارد، عداوت و کینه از سینه‌ های بندگان خدا از بین می‌رود، اختلافات از میان ملّت‌ها و ادیان برداشته می‌شود و کلّ دین یکی می ‌شود. در آن زمان دوستی واقعی و صمیمیت حقیقی پیاده می‌شود.

وی افزود: حضرت مهدی (عج) قاضیان منحرف و متخلف را بر کنار می‌کند و در بین مردم مانند حضرت داوود (ع) حکم می‌کند، یعنی نیازی به بینه ندارد و با علم الهی قضاوت می‌نماید.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه با حضور و ظهور مهدی موعود بهار اقتصادی و معیشتی ایجاد خواهد شد، اظهارداشت: «زمین گنجینه‌های خود را آشکار می‌سازد و برکات خود را ظاهر می‌سازد و هیچ کس از شما در آن هنگام به سبب اینکه همۀ مؤمنان توانگر و ثروتمندند کسی را نخواهد یافت که به او صدقه دهد و زکات خویش را بپردازد. اموال را میان مردم چنان به تساوی تقسیم می‌شود که دیگر نیازمند به زکات یافت نمی‌شود.»

امام جمعه پردیس تصریح کرد: آخر سال است همه برای همدیگر دعا کنیم و اگر ناراحتی ای از کسی داریم حلال کنیم و عفو بکنیم و نگذاریم کینه و کدورت و .... در دلمان بماند تا خداوند به خاطر دل های پاک ما ذخیره عالم را امام زمان علیه السلام و صاحب اصلی ما را برساند .

وی به برنامه ارزشمند در آستانه عید نوروز توسط مسئولین و برخی افراد که انجام شد، اشاره کرد و گفت: قرار خدمت فاز ۱۱ یکی از همان قرارگاه خدمت رسانی بود که مردم و نمایندگان بلوک ها مشکلات را بیان کردند و تصمیمات خوبی گرفته شد. که امیدوارم قول و وعده‌هایی که توسط مسئولین داده شد به زودی محقق بشود تا حال مردم فاز ۱۱ به زودی بهتر بشود چون مردم فاز ۱۱ از امکانات اولیه هم محروم هستند!

امام جمعه پردیس در نماز جمعه امروز اظهارداشت: درخواستی هم از مسئولین شهرستان و استان و علی الخصوص وزیر راه و شهرسازی داریم این است که حتما سفر به شهرستان پردیس را در اولویت قرار بدهد و به این مردم که در این فازهای مسکن مهر ساکن هستند و از نبود امکانات رنج می کشند و از مردمی که ثبت نام کرده اند و چشم امیدشان به این دولت است که به زودی واحدهای خود را تحویل بگیرند سر بزنید و با برآورده کردن نیاز و خواسته های مردم پاسخ اعتماد مردم به این دولت را بدهید.

حجت الاسلام حسینی اقدام بعدی خوب شهرستان را جشن گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد دانست و افزود: جشن گلریزان که توسط قرارگاه خدمت رسانی برای آزادی زندانیان غیر عمد برگزار شد و خیرین کمک های خوبی داشتند که از انها تقدیر می کنم.

امام جمعه پردیس همچنین از اقدام به برپایی نمایشگاه ارائه محصولات کارآفرینی تقدیر کرد و گفت: نمایشگاه ارائه محصولات کارآفرینان در پارکینگ نور الشهدا فاز 3 در حال برگزاری است و بیش از 50 غرفه توسط کار آفرینان مدیریت میشود و آنجا کار آفرینانی که سرپرست خانوار هستند و واقعا زحمت میکشند و با عزت و آبرو و زحمت زندگی خود را می گردانند، لذا جا دارد که همه مردم به این نمایشگاه سر بزنند و برخی از مایحتاج زندگی خود را که در این نمایشگاه وجود دارد تهیه بکنند تا کمکی به این عزیزان بشود.

وی ادامه داد: از مسئولین عزیز درخواست داریم همانطور که برای برپایی این نمایشگاه عنایت داشتند و کمک کردند برای همیشه یک فکر اساسی بکنند و مکانی را برای این کارآفرینان زحمت کش و با آبرو که فعالیتشان در راستای اقتصاد مقاومتی است فراهم بکنند.

کد خبر 1159134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha