اسلام انقلابی، در حال قدرت نمایی است

حجت الاسلام موسوی خراسانی با یاد آوری اینکه اسلام پس از ۴۳ در ایران، سنگرها را به نوبت فتح می کند، گفت: ایران اسلامی در حال قدرت نمایی است به نحوی که توانایی فعالیت خاصی علیه ایران را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید هلی موسوی خراسانی در مسجد جامع گلشهر از استقبال مردم و حمایت نیروی انتظامی از برگزاری جشن نیمه شعبان در بقعه دانیال نبی(ع) تشکر کرد و گفت: ایران در حمله اخیر به مقر های موساد در اربیل از کشور ایران و به صورت علنی پیام دوباره  پایان دوران (بزن و فرار کن) فرارسیده است.
امام جمعه گلشهر به قدرت اسلام پس از انقلاب اسلامی که فتح سنگر به سنگر مشغول است، اشاره کرد و افزود: قدرت نیروی نظامی ایران چنان است که جرات قدرت نمایی ندارند و توانایی هر کاری از آنها سلب شده است و تنها ۴۸ ساعت، پس از شهادت دو نیروی ایرانی، به اربیل حمله می کند و آن را مجازات شرارت دیگری بیان می کند.
وی با تبیین اینکه آمریکا و اسرائیل اعتراف کردند که پایگاه آموزشی موساد در اربیل هدف قرار گرفته است، از انکار برخی در ایران و عراق انتقاد کرد و ادامه داد:  بتن زیر زمین چمن، سه دکل مخابراتی و ساخت ضد موشک سقف بنای هدف قرار گرفته و کشته شدن  حداقل ۹ افسر اطلاعاتی اسرائیلی در این حادثه، نشان از درست بودن حمله به محلی جاسوسی را می دهد.
حجت الاسلام موسوی خراسانی حمله سایبری به زیر ساخت سایت های دولتی اسرائیل و مختل شدن آنها و دستگیری عوامل اسرائیل  در فردو ، اقدامات مثبت دیگر ایران در یک هفته اخیر خواند و تاکید کرد: پیام جدی ایران به اسرائیل مبنی بر اینکه در بحث امنیت کشور با هیچ کسی تعارف ندارد، مخابره شد./

کد خبر 1159155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha