دشمن جرأت تعرض به ایران اسلامی را  ندارد/گرفتار جنگ ترکیبی  دشمن هستیم

سردار حکمتیان گفت: به اندازه ای قوی و قدرتمند هستیم که دشمن جرأت وارد شدن و تعرض به ایران اسلامی را ندارد، اگر می توانستند بعد از حمله عین الاسد و دیگر اقدامات شجاعانه ایران اسلامی که همه دنیا شاهد آن بودند ، وارد جنگ با ما می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره ۲۳ شهید منطقه رودتلخی به همت پایگاه های مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) و شهید طیبی حوزه ثارالله مرکزی، ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و با حضور پر شور مردم، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و دیگر مسئولان برگزار شد .

 

سرار حسن حکمتیان در این یادواره، گفت: تفکر راهبردی، شجاعت و استقامت امام خمینی(ره) معادلات سیاسی دنیا را برهم زد و مسیر انقلاب اسلامی را ریل گذاری و قطار انقلاب را به حرکت درآوردند تا به صاحب اصلی خود یعنی امام زمان (عج)برساند.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت عزیز ایران از جهل به نور و از غل و زنجیر به آزادی رسید .

 

سردار حکمتیان افزود: دنیا، دشمن و کفر پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نمی توانست بپذیرید و بر علیه امام خمینی (ره) و میهن ایران اسلامی زاویه گرفت و انسان های زیادی را ترور کرد، اما برخلاف همه تفکراتی که آنها داشتند انقلاب اسلامی تثبیت شد.

 

وی ادامه داد : توطئه دوم دشمن جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود و آنها می خواستند با راه اندازی این جنگ و استفاده از گروهک‌ها مختلف، ایران اسلامی را نابود کنند، اما به برکت خون همین شهدا که امروزه ما برای آنها یادواره برگزار می کنیم، بر دشمن پیروز و همه آنها را شکست دادیم.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بر جانبازان درود می فرستیم، چرا که در جنگ غسل و‌ کفن شهادت پوشیدند، اما سرنوشت این بود که برگردند و راویان جنگ باشند و با سختی هایی که از یادگاری های جنگ که در بدن خود دارند، عامل موثر در تقویت علم، نانو و هسته ای و شهر موشکی باشند تا ما امروز سربلند باشیم.

 

وی در ادامه اظهار داشت :دشمن با جنگ سخت به جایی نرسید و فهمید که ایران اسلامی آماده شهادت و دارای زره فولادی به نام امام خامنه ای است، پس به تهاجم فرهنگی آن هم با تمام قدرت و جنگ اقتصادی روی آورد و ما امروز گرفتار جنگ ترکیبی از طرف دشمن هستیم.

سردار حکمتیان گفت: من اعلام می کنم به اندازه ای قوی و قدرتمند هستیم که دشمن جرأت وارد شدن و تعرض به ایران اسلامی را قطعا ندارد، چرا که اگر می توانستند بعد از حمله عین الاسد و دیگر اقدامات شجاعانه ایران اسلامی که همه دنیا شاهد آن بودند، وارد جنگ با ما می شد.

کد خبر 1159157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha