جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار  شد

به مناسبت میلاد امام زمان (عج) جشن باشکوهی در مسجد قائم آل محمد (ص) جیرفت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت میلاد امام زمان (عج) جشن باشکوهی در مسجد قائم آل محمد (ص) جیرفت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

«بهرام مسلمی مهنی» در این جشن ضمن تبریک میلاد فرخنده امام زمان (عج)، فرهنگ را بن مایه و موجودیت هر جامعه ای دانست و گفت: زیرساخت هر پیشرفت و توسعه ای فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: مایه خوشبختی و بدبختی هر جامعه ای فرهنگ است ما اگر به تاریخ انقلاب اسلامی بنگریم متوجه می شویم که نگرش امام راحل نسبت به فرهنگ، یک نگرش زیر بنایی است به گونه ای که زیر بنای توسعه همه جانبه را توسعه فرهنگی می دانستند.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم نگرش مطلوبی نسبت به مقوله فرهنگ دارد و به همین منظور راهبرد نظارتی، حمایتی و هدایتی با تکیه بر مردم و فرهنگ عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.

مسلمی مهنی تصریح کرد: برای توسعه فرهنگی منطقه نیازمند همراهی، همکاری و هم افزایی دستگاه های دولتی و مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم با سعی و تلاش به این مهم دست یابیم.


حجت الاسلام «محمد مسلمی مهنی» در این جشن باشکوه، ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج)، گفت: امام زمان (عج) در بین ما غریب است چرا که فقط در گرفتاری ها و سختی به یاد آن حضرت هستیم.

امام جماعت مسجد قائم آل محمد (ص) جیرفت افزود: امام زمان (عج) آمدنی نیست و بلکه باید با اعمال و رفتار نیک از ایشان دعوت کنیم که بیاید.

وی ابراز کرد: همه عالم به بن‌بست رسیده در گوشه و کنار دنیا جنگ و خونریزی است امروز باید دست به دامان امام زمان (عج) شویم و برای سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت صدقه بدهیم و با تمام وجود دعا کنیم.

حجت الاسلام مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: در روایت است که امام صادق (ع) فرمودند؛ شیعیان واقعی ما کسانی هستند که در شادی ما شاد هستند و شما مصداق این روایت هستید چرا که با حضور خود در این جشن، مرهمی بر دل مهدی زهرا (س) گذاشتید.

امام جماعت مسجد قائم آل محمد (ص) اظهار کرد: امیدوارم بزودی ظهور امام زمان (عج) را در معیت نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) را جشن بگیریم.

وی بیان کرد: دست تقدیر و روزگار بر این شد که شیر مردی از ایل مسلمی مهنی سکان دار فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان شود و از صمیم قلب خاضعانه و خاشعانه از حضرت مهدی موعود (عج) تقاضا داریم این عزیز را در این مسیر سخت یاری کند.

حجت الاسلام مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: جا دارد تشکر کنم از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امام جمعه جیرفت، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت و از مردمی که در این جشن حضور یافتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتنی است؛ در این جشن باشکوه حجت الاسلام محمد مسلمی مهنی طی حکمی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جيرفت به عنوان امام جماعت جدید مسجد قائم آل محمد (ص) جیرفت معرفی شد.

کد خبر 1159180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha