جشنواره ملی مجری گری و قصه گویی در قزوین برگزار می شود

فائزی گفت: به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان جشنواره ملی مجری گری و قصه ‌گویی سیمرغ سخن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، «محمد حسین فائزی» بیان کرد: جشنواره ملی سیمرغ سخن با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای مجری گری و قصه ‌گویی کودک و نوجوان و ترویج مطالعه داستان های کهن و ادبیات فاخر ایران زمین در ۲ مرحله و به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: جامعه هدف ما در این رویداد فرهنگی مشتمل بر گروه‌های سنی پنج تا هفت سال، هشت تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال است.

 

وی عنوان کرد: داوران این جشنواره از چهره‌ های شاخص مجری گری و قصه‌ گویی کشور در رسانه ملی هستند.

 

فائزی عنوان کرد: علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند برای ارسال آثار در زمینه مجری گری و قصه گویی به سایت جشنواره به آدرس Www.simorghesokhan.com مراجعه کرده و یا از طریق شماره دبیرخانه 09104361326‏ نسبت به دریافت شرایط تکمیلی شرکت در جشنواره اقدام کنند.

 

وی اعلام کرد: دبیر اجرایی و برگزارکننده این جشنواره موسسه فرهنگی هنری شهریاران سیمرغ سخن است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: این جشنواره در ۲ مرحله آنلاین و حضوری  داوری می شود که در مرحله ی دوم از برگزیدگان این جشنواره برای اجرا در آیین اختتامیه که مورخه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱  برگزار خواهد شد به صورت حضوری دعوت به عمل می آید.

 

وی یادآور شد: همه شرکت کنندگان در مرحله اول هم می توانند به منظور کسب تجربه به عنوان تماشاگر در مرحله نهایی و اختتامیه حضور یابند.

 

گفتنی است به کلیه شرکت‌کنندگان جشنواره، کارنامه سخنوری و گواهی حضور در جشنواره ارائه و کارگاه های آموزشی متعددی برای آنها تشکیل می شود.

کد خبر 1159213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha