تلاش برای زمینه‌سازی ظهور و انتظار فرج از فضیلت والایی برخوردار است

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: امروز جامعه جهانی و بشری وضعیت نامناسبی دارد و مردم از ستم ظالمان رنج می‌برند که به همین منظور، تلاش برای زمینه‌سازی ظهور و انتظار فرج از فضیلت والایی برخوردار است.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان اظهار کرد: خداوند متعال وعده آمدن حضرت ولیعصر (عج) را به همه امت‌ها داده است.

 

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک با بیان اينکه امام زمان (عج) با ظهور، پرچم آزادگی و عدالت را در سراسر جهان به اهتزاز در خواهد آورد و چراغ هدایت انسان‌ها می‌شود افزود: منتظران واقعی باید به موضوع مهدویت باوری عمیق داشته باشند، برای شناخت هر چه بیشتر امام خود تلاش کنند و با پرورش فضائل اخلاقی در جامعه، زمینه ظهور یگانه منجی عالم بشریت را مهیا سازند.

 

وی اذعان کرد: امروز جامعه جهانی و بشری وضعیت نامناسبی دارد و مردم از ستم ظالمان رنج می‌برند که به همین منظور، تلاش برای زمینه‌سازی ظهور و انتظار فرج از فضیلت والایی برخوردار است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: خوشبختانه به مناسبت نیمه شعبان، برنامه‌های مناسبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای فرهنگی مذهبی و تشکل‌های مهدوی اندیمشک، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت و اُنس با امام زمان (عج) برگزار شد.

 

وی یاد آور شد: برگزاری جشن‌ به همراه سخنرانی و مولودی‌خوانی، رزمايش کمک مؤمنانه، دعای ندبه، مسابقات فرهنگی، مراسم احیای شب نیمه شعبان به‌صورت مجازی و حضوری، برنامه پیاده‌روی، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شکلات و شیرینی، برگزاری نماز استغاثه و زیارت آل یاسین، تجلیل از فعالان حوزه مهدویت، توزیع گوشت قربانی، پخت و توزیع نان صلواتی، برپایی کاروان شادی و قرائت میثاق‌نامه مهدوی از جمله برنامه‌های دهه مهدویت در شهرستان اندیمشک بودند.

 

کد خبر 1159228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha