لزوم استغفار مسئولان/ واقعیت دنیای غرب در قالب هنر به مردم ارائه شود

آیت الله عبادی گفت: ما گناه کرده ایم که نتوانسته ایم واقعیت های اروپای کثیف را به مردم بفهمانیم و در وهله نخست خودم و دیگر مسئولان باید استغفار کنیم و پاسخ شهدا را بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (28 اسفند) در دیدار با رییس حوزه هنری و اعضای ستاد اکران مردمی و خانواده شهید جاوید الاثر «غلامرضا دستگردی» ضمن تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: آنچه که امروز بین مردم، مسئولان حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی مشترک است باید اعتراف کنیم کسانی که کار اصلی را انجام دادند شهدا هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما نتوانستیم بعد از هزاران شهید پیام آنها را به مردم برسانیم، گفت: دلیل آن این است که هنوز عده ای زیادی نسبت به حقایق و مسائل شهدا و جنگ در سطح بین الملل ناآگاه هستند و عده ای هستند هنوز با پر رویی به آنها وابسته اند؛ این علامت این است ما تاثیر لازم را نتوانسته ایم بر آنها داشته باشیم.

 

وی افزود: غربی ها و اروپایی ها سراسر مکر ، حیله، جنایت و قتل دارند و دم از آزادی می زنند؛ دنباله روهای آنها هم حتی پشت تریبون در این کشور دم از آزادی می زنند و ما نتوانستیم بفهمانیم که بدترین نوع استبداد در غرب و بر جهان تحمیل است.

 

وی ادامه داد: در اولین سوال باید بپرسیم که چرا سیصد هزار شهید تقدیم کرده ایم؟ غرب می گوید دموکراسی و آزادی بیان و حقوق بشر. یک کشوری در گوشه ای از دنیا با بیش از 98 درصد حکومتی را ایجاد و در ظرف این 43 سال یک روز نبوده که علیه حکومت مردمی توطئه نکنند، صدام پشت تلویزیون قرارداد الجزایر را پاره و با تهدید آنها و تجهیز خود آنها حمله می کند و بعد می گویند گروه تحقیق و تفحص باید مشخص کند که شروع کننده جنگ چه کسی است؟!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن هشت سال مردم را بیرون و روستاها را ویران و قتل و جنایت کردند، ادامه داد: هنوز غرب و اروپا، دموکراسی و یا آمریکا و شورای امنیت، سازمان ملل و حقوق بشر آنچنانی هشت سال معطل مانده است که ببیند شروع کننده جنگ کیست، این یعنی چه؟ چرا ما این مکر و حیله را نتوانستیم به مردم خودمان بفهمانیم.

 

وی گفت: 300 هزار شهید ما مطهری ها هستند که کیفیت و کمیت هم دارند و ما کوتاهی کرده ایم که مردم دلیل این تعداد شهید را هنوز نتواسته اند بفهمند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: در دنیایی که همه دم از حقوق بشر، حقوق زن و کودک و دم از آزادی بیان و قلم می زنند ما نتوانستیم بفهیم اینها چرا کشته شده اند، چه کسانی از بیرون مغز مطهری را هدف گرفته اند و بهشتی ها، چمرانی ها، دانشمندان هسته ای و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را می کشند، به هر بهانه ای دشمن حمله می کند، آیا این آزادی بیان، دموکراسی و حقوق ملت ها است؟

 

وی با بیان اینکه شهدا تنها مانده اند و ما از پیام و خون آنها دفاع نکرده ایم، گفت: از مسائل عادی تا جهانی در جشن ها، عروسی ها، باشگاه ها و وقتی نوبت به عناصر غرب پرست می رسد هر بهانه ای را به اسم هنر راه می اندازند، آدم خجالت می کشد.

 

وی افزود: ما ظرف 43 سال نتوانستیم با هنر خود برای جلسات عروسی گروه سرود  شاد پر محتوا راه بیندازیم و جلسات خود را اداره کنیم، آمریکا به 50 کشور ورود غیرقانونی داشته و نتوانسته ایم آن را منعکس کنیم با یک دروغ برج دوقلو وارد یک کشور و جنایات زیادی شد و ما نتوانستیبم مردم را بفهمانیم و سپس داعش راه اندازی شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر در عراق و در سوریه حاج قاسم و شهدای زنده نبودند ایران باقی نمی ماند، 20 سال افغانستان اشغال و 20 هزار کودک طی 20 سال کشته شد و منعکس نکردیم تا مردم بدانند؛ اگر مردم بدانند در تمامی جریانات انقلاب از همه جلوترند اما هستند کسانی که به نفع آمریکا و اروپا مصاحبه می کنند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه هفت سال یک کشور عربی را بدون هیچ جرمی محاصره و جلوی نان، سوخت و دارو را گرفته اند و ما آن را منعکس نکرده ایم گفت: این اطلاع رسانی هنر می خواهد و هنر تنها شعر  نیست اینها راه دارد و این در حالی است که غرب با هالیوود و شیوه تبلیغات بسیار سنجیده و فنی سعی در فرهنگ سازی دارد و دم از حقوق بشر می زند.

 

وی با اشاره به کشتار مردان و زنان در اروپا، گفت: هر چندی یکبار اخبار اروپا اعلام می کند که 10 هزار کودک پناه جو، ناپدید می شوند و ما عزادار نشدیم، ناپدید شدن آنها یعنی بردگی، فروش اعضای آنها برای پول درآوردن.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: ایران باید در مقابل این اخبار  ضد انسانی از اروپا با هنر خود عکس العمل نشان دهد نه سکوت کند.

 

وی گفت: هر یک ساعت یک بچه در یمن از بی غذایی و آب شرب می میرد، این ها باید منعکس شوند لذا رهبری بر جهاد تبیین امر فرموده اند و ما بدانیم بدترین نوع  استبداد، استبداد لیبرال است و اگر این ها روزی بر جهان مسلط شوند، به قول خودشان پایان تاریخ است و بر هر فرد و گروهی؛ تغییر را اجازه نمی دهند. این یعنی آزادی بیان؛ چطور ما این رسوایی ها را با هنر قلم، بیان، کاریکاتور، فیلم نتوانسته ایم بیان کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بیش از 40 سال از دست اروپای وحشی آرامش نداریم و با اخلاق ترین و متعهد ترین انسان ها مانند حاج قاسم  سلیمانی را می کُشند و ما گناه کرده ایم که نتوانسته دایم این را به مردم بفهمانیم و در وهله نخست خودم و دیگر مسئولان باید استغفار کنیم و پاسخ شهدا را بدهیم.

 

وی در پایان گفت: باید طرحی نو و کار موثر را انجام داد، ارائه آمار مهم نیست در پیچ مهم تاریخ و مرکز انقلاب (ایران) جهاد تبیین بر همه واجب است و باید در قالب های مختلف واقعیت های جهان را به مردم رساند و شرّ اروپای کثیف که سردمدار آنها آمریکا است از سر جامعه بشر کم و آرامش بر همه مردم جهان حکم فرما شود.

 

 

 

کد خبر 1159290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha