ویژه برنامه "احسن الحال" از رادیو قرآن  پخش می شود

شبكه رادیویی قرآن همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ ویژه برنامه‌های متنوع و جدیدی را با محوریت تقویت روحیه و امیدبخشی به مخاطبان به روی آنتن خواهد برد. رر

به گزارش خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه تحویل سال نو با عنوان «احسن الحال » یكشنبه 29 اسفندماه از ساعت 16 تا 20 بصورت زنده با اجرای غلامرضا احمدی و به تهیه كنندگی ‌فاطمه قاسم آبادی پخش خواهد شد. این برنامه با محوریت ایجاد طراوت در دل ها با یاد خدا و با موضوع نوروز، اظهارعبودیت انسانها در مقابل پروردگار و تواضع در مقابل خداوند یكتا و همچنین پرداختن به فلسفه تحویل سال و حلول بهار به روی آنتن می رود.


گفتگوی ویژه  با خانواده های برجسته و نخبه های قرآنی، گفتگو با استاد كریم خانی هنرمند قرانی (صاحب اثر ماندگار آمدم ای شاه پناهم بده )، گفتگو با نفر اول مسابقات بین المللی قران  در سال 1400( آقای موحد امین ) و اجرای تلاوت زنده قبل از اذان مغرب، اجرای گروه تواشیح محراب ( یادی  از مرحوم حسن صفری از موشحین برجسته كشور ) ، نمایش رادیویی(زنده)، گپ و گفت صمیمانه با پیشكسوتان قرانی در استودیو، گزارش پیام های  نوروزی ( مردمی)، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهورو تبیین شعارسال با كلام حجت الاسلام حمید محمدی و همچنین حضور در منزل اساتید قرآن كشور و جمع صمیمانه خانواده آنها همراه با پخش زیباترین آواها، تواشیح، مناجات و فرازهای ناب تلاوت، آیتم های متنوع این ویژه برنامه می باشد.


گزارش زنده از آستان های مقدس رضوی  ، حرم  مطهر حضرت معصومه (س) و شاهچراغ علیه السلام در ساعات پایانی سال و حال و هوای معنوی مردم عزیز كشور از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

کد خبر 1159336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha