مردم بندر آستارا سال نو را در مزار شهدا تحویل می‌کنند

‌شمس گفت: مراسم تحویل سال نو با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهیدپرور آستارا در مزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

«نصرت‌الله شمس» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: مراسم تحویل سال نو ساعت ۱۹ و سه دقیقه روز یکشنبه ۲۹ اسفند در گلزار شهدای آستارا برگزار میشود.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با بیان‌اینکه این مراسم سال‌هاست که در این شهرستان برگزار می‌شود و در آن عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور می‌یابند، افزود: خواندن دعا تحویل سال، غبارروبی و نثار گل به مقام شهدا و قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه‌هایی است که در مزار شهدای آستارا اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا پایه‌گذار عزت و آبروی ایرانیان هستند، تصریح‌‌کرد: آسایش و امنیت امروزه کشور به برکت خون شهداست و ما باید راه آنان را با تمام توان ادامه دهیم تا به اسلام و انقلاب صدمه‌ای نرسد.

 

شمس گفت: مزار شهدا زیارتگاه عاشقان است و اگر سال نو را از این زیارتگاه‌ها آغاز کنیم، سال پر برکتی را پیش رو خواهیم داشت.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: امروز پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس هنوز هم شکوه ارزش‌های مقدس شهدا برای مردم زنده است و به پاس این از خودگذشتگی در مزار شهدا حاضر می‌شوند و برای شهدای شهرشان همچون یک خانواده، لحظات شادشان را با شهدا تقسیم می‌کنند.

کد خبر 1159342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha