پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت عالم وارسته حجت الاسلام  سید محسن شفیعی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی درگذشت عالم وارسته حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی درگذشت عالم وارسته حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ طُوبى‌ لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ

کسانى‌که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‌اند خوشا بحالشان و سرانجام نیکویى دارند

 

تقدیر الهی  بر این تعلق گرفت که بهار زندگی را پائیزی سخت  به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در پهنای بی‌کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. مطللع شدیم که حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان  به سرای جاوید بال گشود ؛ در آستانه سال جدید به سوگ نشستن درغم از دست دادن عزیزان صبری عظیم می طلبد.

 

عروج این دوست دیرین روزهای دفاع مقدس را به محضر تلاشگران حوزه سلامت خوزستان  به ویژه همکاران خود در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بازماندگان محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال علو درجات برای آن مرحوم مغفور و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان گرانمایه ایشان خواستارم و از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم که رحمت واسعه خود را بپاس خدمات ارزشمند این عزیز شامل حال او نموده و ایشان را در سرای باقی از رحمت واسعه خود متنعم گرداند.

کد خبر 1159358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha