ویژه برنامه تحویل سال نو با محفل «رفیق آسمانی من»

ویژه برنامه تحویل سال در جوار شهدا و خانواده های معظم شهدا تحت عنوان «محفل رفیق آسمانی من» در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، پس از گذشت دوسال از شیوع ویروس کرونا امسال، ویژه برنامه تحویل سال در جوار شهدا و خانواده های معظم شهدا تحت عنوان «محفل رفیق آسمانی من» برگزار می شود.

این مراسم همراه با روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و شعر خوانی شاعران آیینی استان گیلان ساعت ۱۶:۳۰ عصر روز یکشنبه،(۲۹ اسفند) در صحن مطهر گلزار شهدای رشت برگزار خواهد شد.

«محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی هموطنان به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران تبریک گفت.
 متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و نوروز، سرآغاز حیات مجدد طبیعت و ایجاد طراوت در وجود انسانهاست که انسان را به تحول درون و رشد روحانی رهنمون می‌سازد.
در آستانه فرا رسیدن سال نو از خود گذشتگی شهیدان گرانقدر و جانبازی و ایثارگران سرافراز که برای استقلال، آزادی و اقتدار کشور بهترین هستی خود را نثار کردن گرامی داشته و فرا رسیدن حلول سال نو را به تمام مردم عزیز بویژه خاندان مکرم شهیدان و ایثارگران معزز، خادمان صادق و خاضع و خانواده های ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر و منان، سالی سرشار از برکت و معنویت مسئلت می نمایم.

کد خبر 1159370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha