بهار، نشانه ای از معاد و تحویل سال مایه عبرت مؤمنان است

امام جمعه شهر نوش آباد گفت: بهار، نشانه ای از معاد و تحویل سال مایه عبرت مومنان است و حیات دل این است که انسان دلش را به ذکر خدا جلا دهد.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ماه شعبان دریای متلاطمی از معنویت است. شعبان جاده وسیع آماده شدن برای سیر إلی الله است و انسان در این ماه جان و روحش از پیراهه های زمین گیر نجات می یابد.



امام جمعه شهر نوش آباد افزود: انقلاب اسلامی ایران ۴۳ سال است با تدبیر و مقاومت پیچ سختی را طی می کند که اتمام این پیچ تاریخی مساوی با اضمحلال جبهه پوشالی و از درون پوسیده استکبار است. رمز گذر از این پیچ نگاه به درون و مقاومت است.


حجت الاسلام علوی با تقدیر از عملکرد دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: مقر های موساد توسط دلاوران این مرز و بوم متلاشی شد و دشمنان مزدور بدانند اگر حرکت و خبطی غلط آمیزی انجام بدهند دیگر مقر های حساس آنها هم با خاک یکسان خواهد شد.
 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد با ابراز خرسندی از اعزام کاروان هایی از شهر نوش آبادی به مناطق جنگی در قالب اردوی راهیان نور گفت: خاک راهیان نور شاهد اخلاص و فداکاری جوانان پاک طینت این کشور است. حرم جبهه ها دلها و جانها را جلا می دهد. زیارت خاک های جبهه های غرب و جنوب انسان را ولایی و کربلایی می کند.
 

حجت الاسلام علوی با تبریک فرارسیدن نوروز گفت: بهار نشانه معاد است و تحویل سال باید مایه تلنگر و عبرت مومنان شود و حیات دل این است که انسان دلش را به ذکر خدا جلا دهد.



وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی و شهدای شیعیان عربستان و محکومیت آل سعود اظهار داشت: یقینا این خون های به نا حق ریخته شده روزگار آل سعود را سیاه تر از گذشته خواهد کرد./

کد خبر 1159449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha