نخستین همایش اهل قلم و هنر دفاع مقدس کاشان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری نخستین همایش اهل قلم و هنر دفاع مقدس کاشان در آینده ای نزدیک خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت کاشان در حوزه شعر و ادبیات و به منظور بهره مندی حداکثری از توانمندی های موجود، تفاهم نامه ای بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: بر اساس این تفاهم نامه و با توجه به اهمیت معرفی و شناسایی نویسندگان، شاعران و هنرمندان حوزه دفاع مقدس و ضرورت تجلیل از آن ها، نخستین همایش اهل قلم و هنر دفاع مقدس کاشان با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

 

نمکی اضافه کرد: همچنین بر اساس این تفاهم نامه استقرار دبیرخانه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در کاشان در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان قرار گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ادامه داد: در این تفاهم نامه همچنین بر برگزاری سلسله نشست های خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس کاشان و باز نشر آن در قالب لوح فشرده تأکید شده است.

 

نمکی تصریح کرد: با عنایت به نقش فرهنگ مکتوب در ضبط و ثبت خاطرات و فداکاری های شهیدان و یادگاران ایثار و شهادت مقرر شد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در زمینه حمایت و چاپ آثار تولیدی شهرستان کاشان، همراهی ویژه ای داشته باشد./

کد خبر 1159458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha