کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در مراسم تجلیل از مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام اسلامی است.

 

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد  مهم و تأثیر گذار است و نهادها و دستگاه های شهرستان بایستی موضوع حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

 

امام جمعه کاشان با تأکید بر تقویت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، خواستار طراحی و اجرای ویژه برنامه هایی برای انعکاس فعالیت های کانون ها از سوی رادیو کاشان شد و افزود: لازم است ترتیبی اتخاذ شود تا نمایندگان کانون های فرهنگی هنری مساجد برای همفکری و بیان مسائل و دغدغه های کانون ها در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها حضور یابند.

 

آیت الله سلیمانی در پایان بر لزوم برپایی نمایشگاه های توانمندی های کانون ها، مطالعه راه اندازی صندوق قرض الحسنه و ثبت تجربیات کانون ها در زمینه خدمات ویژه ایام کرونایی تأکید کرد.

 

بیانیّه گام دوم و فرمان «جهاد تبیین» نقشه راه کانون های فرهنگی است

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هم در این مراسم با تبریک سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از ظرفیت های ارزشمند و محوری مولود انقلاب اسلامی است که در جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقّق منویّات مقام معظم رهبری در برنامه ریزی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج فرهنگ دینی به منظور احیای نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد شکل گرفت.


میثم نمکی بر همکاری تنگاتنگ ائمه جماعات، پایگاه های بسیج و اعضای فعال کانون ها تأکید کرد و افزود: بیانیّه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمان مهم «جهاد تبیین» توسط مقام معظم رهبری از سرفصل های راهبردی و نقشه راه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در متن رسالت امروز مدیران و فعالان این عرصه است که باید نسبت به انجام آن اهتمام ویژه ای صورت گیرد./

کد خبر 1159467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha